Aktualności

Logo dostawcy Content Driven Commerce (CDC): mów do klientów w mediach, którym ufają

WP | dodane: 2017-10-12 (13:43)

Clutter reklamowy i ślepota bannerowa sprawiają, że markom coraz trudniej jest wzbudzić zainteresowanie internautów. WP Media proponuje rozwiązanie, dzięki któremu content zaczyna napędzać sprzedaż. Przedstawiamy CDC – Content Driven Commerce.

CDC to oferta stworzona z uwzględnieniem unikalnych cech serwisów WP. Jesteśmy jednym z chętniej cytowanych mediów online w Polsce, a zarazem numerem jeden w ośmiu strategicznych kategoriach tematycznych – zdrowie i medycyna, nowe technologie, styl życia, plotki i życie gwiazd, biznes i finanse, dzieci i rodzina, sport i turystyka (Badanie Gemius / PBI, wrzesień 2017). Klienci większości działających w kraju marek każdego dnia czytają nasze serwisy. Są powracającymi, lojalnymi użytkownikami, którzy ufają naszym redaktorom. CDC pozwala przedstawić im brand i ofertę w miejscu, do którego przychodzą w poszukiwaniu porady zakupowej.
Content Driven Commerce to lokowanie marki w sposób natywny w merytorycznej części materiałów redakcyjnych. Wysokiej jakości artykuły, grafiki i materiały video są połączone z nienachalnym i spójnym z treścią modułem produktowym. Zapewniamy 100% brand safety dzięki ekspozycji we właściwych serwisach tematycznych. Produkt klienta zostaje ręcznie dopasowany do treści artykułu, zaś artykuł – do grupy potencjalnie zainteresowanych odbiorców. Dzięki takiemu podejściu materiały wypracowują wysokie współczynniki konwersji – średnio 5% CTR dla modułów zakupowych. Produkt rekomendują zadowoleni klienci:
Dla Value Media kluczowe jest szybkie podejmowanie decyzji przynoszących korzyści klientom. Jako pierwsi na rynku alokowaliśmy budżety w CDC – nowe rozwiązanie WP Media. Pozwoliło nam to wypracować CTR kilkukrotnie lepszy od standardowego displayu. Wyniki potwierdzają, że CDC buduje intencjonalny, wartościowy ruch. To jeden z najskuteczniejszych w swoim segmencie produktów z oferty polskich wydawców.
Badania pokazują, że 70% użytkowników preferuje zdobywać wiedzę o marce poprzez ciekawe treści (MDG Advertising IAB Raport treści online 2016). Podążając za tym trendem zdecydowaliśmy się na dopasowanie treści do komunikatu marki dzięki CDC, który w porównaniu do tradycyjnych reklam podniósł konwersję 10 krotnie.
Kampania CDC w WP podobała mi się. Najlepszy artykuł osiągnął CTR 12,8% w ciągu 1 dnia, a średni CTR ze wszystkich opublikowanych artykułów to 7,14%. Widzę w CDC spory potencjał bardzo intencjonalnego i wartościowego ruchu. Po dalszej optymalizacji jesteśmy gotowi zdecydować się na stałą współpracę.
Treści CDC to szczególnie wartościowy element „customer journey”, który przynosi efekty w krótkiej i dłuższej perspektywie. Wyniki kampanii pokazują, że nasze artykuły wzbudzają zainteresowanie i pozyskują ruch, a następnie stopniowo inspirują użytkownika do dokonania zakupu. Oferta Content Driven Commerce pozwala markom nawiązać kontakt z 20 mln Polaków tam, gdzie dialog z nimi będzie szczególnie skuteczny.

Interesuje Ciebie rozwiązanie CDC? Skontaktuj się z nami.