Akcje specjalne

Logo dostawcy „Mami Fatale” w telewizji Polsat JimJam

WP.PL | dodane: 2014-08-21 (13:26)

W sierpniu telewizja dla najmłodszych Polsat JimJam rozpoczęła emisję bajki przygodowej o tematyce kulinarnej – „Mami Fatale”. Fakt ten promowaliśmy w serwisach Dzieci.pl i DlaDzieci.pl.

„Mami Fatale” to polska animacja przedstawiająca życie uroczej starszej pani – Mami oraz dwójki jej pupilów – Psiny i Prosięcia. Mami uwielbia komponować posiłki z wyhodowanych we własnym ogródku warzyw i owoców. Dlatego też w przygotowanych przez nas kreacjach promocyjnych dominuje tematyka kulinarna.

W kampanii wykorzystano następujące formy reklamowe:

- Screening ukazujący postaci z serialu, informację o godzinach emisji oraz wideo promocyjne. Umieściliśmy go w serwisie Dzieci.pl.

 

Screening
Screening z video (źródło: WP.PL)

 

- InRead Video – czyli zupełnie nowy format reklamowy dostępny w ofercie Grupy WP. Kreacja została umieszczona pomiędzy akapitami treści artykułu. Gdy użytkownik przewijając stronę w dół, dotrze do miejsca, w którym ją wstawiono, rozwija się automatycznie, prezentując film zachęcający do śledzenia przygód Mami. Reklamę wyświetlamy na Dzieci.pl. Zobacz test.

 

Ekspandowane wideo
InRead Video (źródło: WP.PL)

 

- Interaktywną tapetę, którą umieściliśmy w serwisie DlaDzieci.pl. Prezentuje ona na layerze przykłady prostych i smacznych dań, takich jak sałatka owocowa czy szaszłyki, które dzieci mogą przygotować pod opieką osób dorosłych. Gdy internauta najedzie kursorem na ikonę przedstawiającą danie, wyświetla się przepis złożony z opisu przygotowania posiłku oraz ilustrowana lista potrzebnych składników. Zobacz test.

 

Interaktywna tapeta
Interaktywna tapeta (źródło: WP.PL)

Interaktywna tapeta - przykładowe danie Interaktywna tapeta - przepis na danie dla dzieci (źródło: WP.PL)