Akcje specjalne

Logo dostawcy Premiera Miesiąca: Kia Sorento

WP | dodane: 2015-04-27 (15:57)

Po raz kolejny sięgnęliśmy po ekskluzywny format oferowany przez serwis WP Moto. Mowa o „Premierze Miesiąca”, w ramach której przedstawiamy nową Kię Sorento.

W nowoczesnej, natywnej sekcji zamieściliśmy kompleksową informację na temat nowego modelu Kii.

Fragment widoku serwisu (źródło: WP)

 

Zaangażowanie użytkownika zwiększa zastosowanie nowatorskich interaktywnych mechanizmów:

- panoramy wnętrza pojazdu oraz jego zewnętrznego widoku z perspektywy 360 stopni,

- materiałów wideo,

- galerii zdjęciowych.

Interaktywna panorama wnętrza samochodu (źródło: WP)

 

Promocję serwisu zapewniają działania natywne, multiscreeningowa kampania display (na trzech ekranach: desktop, tablet, smartphone) oraz rozwiązania Big Data.

Dzięki wykorzystanym rozwiązaniom informacja o polskiej premierze nowej Kii dociera do dużej ilości potencjalnych nabywców. Osoby te otrzymują wszechstronne informacje na temat samochodu oraz możliwość zapisania się na jazdę testową. Ich stopień zaangażowania mierzony jest za pomocą różnych parametrów, takich jak m.in. liczba odtworzeń wideo, aktywne korzystanie z panoramy 360 stopni, interakcje w playerze, liczba przeczytanych artykułów czy pobrań cennika. Dane te wykorzystujemy w kampanii retargetingowej przygotowanej w oparciu o rozwiązania BIG DATA. Pozwala ona na ponowne zaprezentowanie Kii grupom użytkowników wyodrębnionych na podstawie zaangażowania w sekcji. Działania te skutkują zwiększeniem efektu sprzedażowego.

Sekcja została wykonana w RWD.

Zobacz film prezentujący sekcję: