Akcje specjalne

Logo dostawcy Radosne święta Bożego Narodzenia z Tesco

WP.PL | dodane: 2014-11-17 (09:35)

Święta to wyjątkowy okres w trakcie roku. Chcąc przygotować się do nich jak najlepiej, kupujemy więcej i chętniej. Ten czas postanowiła wykorzystać sieć sklepów Tesco, dla której stworzyliśmy specjalny serwis świąteczny.

Umieściliśmy w nim: artykuły o tematyce bożonarodzeniowej, świąteczne inspiracje i przepisy kulinarne, porady dotyczące wykonania ozdób świątecznych i dekorowania domu, materiały wideo przedstawiające przygotowanie potraw świątecznych oraz galerie prezentujące propozycje prezentowe z oferty Tesco.

Z artykułów dotyczących świat Bożego Narodzenia nasi internauci mogą dowiedzieć się m.in. jak dbać o choinkę, które ze świątecznych potraw są odpowiednie dla dzieci i jak wybrać niedrogi, dobry prezent. W ramach świątecznych inspiracji przygotowaliśmy teksty z ciekawostkami. Wskazujemy w nich, w jaki sposób przyrządzić karpia, by zyskał jak najlepszy smak, prezentujemy najpiękniejsze polskie kolędy, jak i najdziwniejsze utwory świąteczne. Natomiast w tekstach o dekorowaniu pokazujemy krok po kroku, jak wykonać stroiki na drzwi czy oryginalne lampiony i świeczniki.

Interesującą częścią serwisu są również przepisy świąteczne. Część z nich zilustrowaliśmy nagranymi specjalnie na potrzeby akcji materiałami wideo. Pokazujemy w nich, jak przygotować poszczególne dania. Są one przyrządzane przez trzy bohaterki reprezentujące trzy pokolenia. Oprócz tradycyjnych świątecznych potraw, takich jak barszcz czy zupa grzybowa, na filmach internauci znajdą również wskazówki, jak przygotować także m.in. gulasz z jelenia, pierogi z kruchego ciasta z grzybami i sałatkę śledziową z pieczonym burakiem. Wszystkie potrawy zostały przyrządzone przy użyciu artykułów dostępnych w sieci sklepów Tesco.

 

 

Serwis przygotowany został zgodnie z regułami Responsive Web Design, dzięki temu automatycznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.

Akcji towarzyszy również konkurs o tematyce świątecznej. Aby wygrać jedną z 30 kart podarunkowych o wartości 200 zł należy opisać lub pokazać swoje świąteczne inspiracje. Prace mogą być dodawane za pomocą Instagrama, Twittera oraz formularza umieszczonego w serwisie Święta z Tesco.

Serwis jest szeroko promowany kampanią displayową prowadzoną we wszystkich serwisach Grupy Wirtualna Polska. Wspierają go również działania redakcyjne.