Akcje specjalne

Logo dostawcy Renault Kadjar – interaktywnie i natywnie

WP | dodane: 2015-09-04 (17:04)

„Osiem pomysłów na aktywne wakacje” – to temat artykułu interaktywnego, który opublikowaliśmy w serwisie WP Turystyka. Ten wydany w nowoczesny sposób tekst jest równocześnie subtelną reklamą natywną samochodu Renault Kadjar.

W artykule omawiamy różne miejsca, w których można aktywnie spędzić urlop, w szczególności uprawiając sporty ekstremalne. W tym kontekście promujemy również samochód Renault Kadjar, który został stworzony dla  osób żyjących z pasją (model jest promowany hasłem „Zamiast czekać, zacznij żyć”). Do ilustracji treści wykorzystaliśmy m.in. materiały Partnera, w tym film z efektownymi skokami zawodowego BASE jumpera.

Aby podkreślić wyjątkowość samochodu, postaraliśmy się o równie atrakcyjną formę prezentacji artykułu. Całość ma nowoczesny, jednokolumnowy układ, dostosowujący się pod różne urządzenia mobilne (Responsive Web Design). Pojawianie się kolejnych bloków treści podkreślone jest poprzez zastosowanie efektów wizualnych. W tle natomiast widoczna jest dyskretna animacja zlatującego paralotniarza, którego wizerunek był motywem przewodnim kampanii Renault Kadjar.