Akcje specjalne

Logo dostawcy Rexona, konkurs i grywalizacja

WP.PL | dodane: 2014-06-05 (09:18)

Na stronach Wirtualnej Polski rozpoczęliśmy kampanię promocyjną antyperspirantów dla mężczyzn marki Rexona. Akcja realizowana jest w stworzonym na jej potrzeby serwisie Mozeszwiecej.wp.pl. Jej hasłem przewodnim jest „Rexona MOŻESZ:WIĘCEJ”.

Akcja skierowana jest do fanów piłki nożnej. Jej głównym elementem jest wielopłaszczyznowy konkurs, który składa się z czterech etapów. W jego trakcie na uczestników czekają różne zadania, takie jak: rozwiązywanie quizów, odgadywanie haseł czy odpowiadanie na pytania otwarte. Biorąc udział w zabawie, internauci zdobywają punkty, które są automatycznie wymieniane na wirtualne monety. Dzięki nim mają szansę skompletować drużynę jedenastu zawodników. Twórcy najlepszych zespołów otrzymają w finale bonusowe punkty. Dla zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody – m.in. kamery GoPro, opaski dla aktywnych Jawbone Up, zegarki sportowe Casio oraz zestawy kosmetyków Rexona.

- Planując akcję, staraliśmy się jak najlepiej oddać hasło „Rexona MOŻESZ:WIĘCEJ”. Na jej potrzeby stworzyliśmy też specjalną platformę konkursową, wykorzystującą elementy grywalizacji - mówi Leszek Sułek, Kierownik Zespołu Realizacji Projektów Sprzedażowych w Grupie Wirtualna Polska.

Z myślą o maksymalizacji zasięgu dotarcia do użytkowników serwis konkursowy oparto o Responsive Web Design. Dzięki temu jego layout automatycznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.

- Na potrzeby kampanii stworzyliśmy także aplikację mobilną, pozwalającą uczestnikom brać aktywny udział w konkursie, a co za tym idzie – gromadzić punkty w dowolnym czasie i miejscu - mówi Eliza Leonkiewicz, Specjalista ds. Reklamy Mobilnej. - Dodatkową atrakcją dostępną w aplikacji jest gra zręcznościowa dla wszystkich fanów piłki nożnej - wyjaśnia. Narzędzie można bezpłatnie pobrać ze strony konkursowej, a także marketów – App Store i Google Play.

Antyperspiranty dla mężczyzn marki Rexona, której właścicielem jest Unilever Polska Sp. z o.o., wykorzystują opatentowaną technologię MotionSense™. Pozwala ona na zamknięcie perfum w specjalnych mikrokapsułkach, które pękając pod wpływem ruchu, uwalniają nowe porcje świeżego zapachu, zawsze wtedy, gdy tego najbardziej potrzebujesz. Im więcej się ruszasz, tym bardziej Cię chroni.