Oferta produktowa

Reklama video

Obecność w znanych i cenionych platformach video tj. WP.TV, Kafeteria.TV, Pudelek.TV. Elastyczne modele rozliczeń, interaktywne spoty reklamowe.

#dziejesiewvideo

Video Grupy Wirtualnej Polski to 1,58 mld odtworzeń w 2016 roku!

WP.TV to najpopularniejsza telewizja internetowa wśród portali w zupełnie nowej odsłonie. Nowa WP TV silnie nawiązuje do modułowej strony głównej Wirtualnej Polski. Systematyzuje materiały video i eksponuje je w przejrzystych sekcjach tematycznych, w pierwszej kolejności dostarczając te najświeższe i najbardziej interesujące widza. Intuicyjnie przeprowadza przez kategorie oraz programy, najnowsze i polecane video, prezentuje własne produkcje GWP (27%* ) oraz materiały partnerów (73%*), w tym TVP, Associated Press, East News, x-news, czy Discovery Networks.

Pudelek.TV to serwis rozrywkowy, o życiu gwiazd i celebrytów, w którym prezentowane są relacje i kulisy z najbardziej interesujących wydarzeń ze świata showbusinessu w Polsce i za granicą. W serwisie znajdziemy również teledyski i trailery filmowe.

Open FM to największa platforma muzyczna w Polsce. Do dyspozycji naszych słuchaczy oddaliśmy ponad 100 zróżnicowanych stacji z prawie 2000 godzin muzyki (nie przerywanej gadaniem) na dobę.

Polska Stacja to radio internetowe, kilkanaście tematycznych stacji muzycznych m.in. polskie przeboje, rock, jazz, muzyka filmowa, dance, trance,hip hop,disco polo i inne.

Prezentujemy player portalowy GWP zaprojektowany z myślą o użytkownikach i reklamodawcach. Wygląd i funkcjonalności playera łączą najlepsze cechy konkurencyjnych playerów dostępnych na rynku. Player ma nowoczesny UX, jest dostosowany pod uwarunkowania i ograniczenia mobilnych systemów operacyjnych, ma responsywną stronę polecanych materiałów. Umożliwia emisję spotów w blokach reklamowych, dając tym samym opcję wykupienia priorytetowej emisji jako pierwszej (rotowanie dwóch spotów 15” lub jednego spotu 30”).

in-stream video ad (pre-roll)

W ramach oferty, proponujemy emisję spotów reklamowych typu pre-roll (w tym pre-roll skip ad) przed redakcyjnymi materiałami wideo w serwisach Grupy WP, przyporządkowanych do jednej z dwóch kategorii:

  • GWP TV STANDARD - emisja reklamy przed materiałami wideo na wszystkich serwisach Grupy WP,
  • GWP TV PREMIUM - emisja reklamy przed materiałami wideo na serwisach z kategorii premium Grupy WP.

Dodatkowo, istnieje możliwość ograniczenia powierzchni emisji spotu do serwisów wchodzących w skład wybranego pakietu tematycznego:

  • INFO
  • FUN
  • KOBIETA
  • FACET
  • BIZNES
  • ZDROWIE&PARENTING

Reklama typu pre-roll może być rozliczana w modelach:

  • CPM (Cost per Mile) - za 1000 emisji
  • CPV (Cost per View) - za w pełni obejrzane spoty wideo

Przy emisji CPM rozliczenie następuje wg liczby rozpoczętych emisji spotu. Klient określa termin i miejsce emisji analogicznie do reklamy banerowej.
W przypadku emisji w modelu CPV, użytkownik ma możliwość wyłączenia reklamy po 5 sekundach emisji spotu, a rozliczenie z reklamodawcą odbywa się wg liczby w pełni obejrzanych spotów.
Stawka oraz potencjał ustalane są indywidualnie w zależności od dostępności powierzchni reklamowej.
Klient otrzymuje wgląd w statystyki online kampanii, prezentujące liczbę pełnych odtworzeń spotu.

videobreak

W ramach oferty proponujemy emisję spotów reklamowych w playerze o wymiarach 750x400px na serwisach GWP, z wyłączeniem stron głównych, serwisów pocztowych, serwisów wideo tj. WP.TV, Pudelek TV, Open FM i Polska Stacja. Reklama wyświetlana jest przed załadowaniem się strony z właściwym materiałem redakcyjnym.

Videobreak może być targetowany demograficznie i geograficznie. Reklama rozliczana jest w modelu CPM (1000 emisji).

video ad

W ramach oferty wideo proponujemy emisję spotu reklamowego w playerze umieszczonym w dowolnym formacie reklamy graficznej (np. Double Billboard, Rectangle, Skyscraper). Format może być emitowany na całym portalu w analogicznych miejscach, w których emitowana jest reklama banerowa. Sposób emisji Video Ad podlega Standardom i Zaleceniom dla Reklamy Display, stworzonym przez IAB Polska.

#interaktywnevideo

in-text video

Oferujemy emisję nieinwazyjnego formatu w treści strony. Reklama in-text video jest rozwijana i uruchamiana po przewinięciu strony do miejsca, w którym jest osadzona. Format wyświetlany na stronach artykułowych w miejscu reklamy śródtekstowej, Brak emisji na widokach artykułów, w których umieszczony jest materiał wideo. Dostępny jest na serwisach:

  • WP Wiadomości
  • BizTok
  • WP Finanse
  • WP Kobieta
  • WP Kuchnia
  • Kafeteria
  • Dzieci
  • WP Sportowefakty
  • WP Facet
Reklama in-text video może być rozliczana w modelach:
  • CPM (Cost per Mile) - za 1000 emisji
  • FF (Flat Fee) - za obecność stałą

Przy emisji CPM rozliczenie następuje wg liczby rozpoczętych emisji spotu. Klient określa termin i miejsce emisji analogicznie do reklamy banerowej.

video rich media

Spot wideo z dodatkowymi elementami graficznymi, wzbogaca przekaz reklamowy oraz czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym.

W ofercie posiadamy trzy formaty Rich Media Video: Video Filmstrip, Video Ad Control Bar oraz Time Sync Video Ad, które pozwalają w angażujący sposób zaprezentować produkt i wzbudzić zainteresowanie użytkownika.

Video Filmstrip

Do wideo dołączony jest wysuwany pasek „call to action”, po kliknięciu którego w oknie playera pojawia się pełnoekranowy baner z dodatkowymi informacjami na temat produktu. Plansze prezentowane są w formie slideshow, dzięki czemu możliwe jest zamieszczenie na nich dużej ilości kontentu, m.in testów, konfiguratorów, sond, ankiet, wszelkiego rodzaju formularzy czy map.

Video Ad Control Bar

Nieinwazyjny format wyświetlający się na krawędzi materiału wideo. W momencie, gdy w spocie jest mowa o konkretnym rozwiązaniu czy zaletach produktu dana ikona pulsuje, zachęcając użytkownika do kliknięcia w nią i zapoznania się ze szczegółami. Interfejs może pojawiać się w trakcie trwania filmu i znikać w interwałach kilkusekundowych.

Time Sync Video Ad

Idealna forma do pokazania całej linii produktów. Reklama rich media zsynchronizowana jest z materiałem wideo. Gdy w filmie pojawia się nowy produkt, animacja na banerze także się zmienia, prezentując go. Zabieg ten pozwoli użytkownikom natychmiast poznać zalety reklamowanej marki.