Oferta produktowa

Poczta i Mailing

Grupa Wirtualna Polska posiada największą bazę użytkowników poczty elektronicznej w Polsce. Serwisy pocztowe WP i o2 mają łącznie ponad 10,8 mln aktywnych kont i 9,1 mln realnych użytkowników.

Źródło: Badanie PBI/Gemius, dane wewnętrzne GWP, sierpień2016

Serwisy pocztowe GWP są lubiane i cenione przez użytkowników.
Oferujemy szereg rozwiązań dla biznesu tj. mailing, display, akcje niestandardowe. Wyróżnia nas wiarygodność, doświadczenie, profesjonalizm oraz skuteczność poparta wynikami kampanii.

mailing reklamowy

Mailing to wiadomość reklamowa wysyłana do użytkowników bezpłatnych kont pocztowych WP i o2, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie tego typu reklam.
Prowadzona przez nas wysyłka mailingu jest zgodna z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r (Dz.U. 2002.144.1204).

W ramach oferty mailingowej, proponujemy różne formy targetowania wysyłki, umożliwiające precyzyjne dotarcie do określonej grupy celowej:

  • wg. danych deklaratywnych (płeć, wiek, wykształcenie, zawód, wielkość miejscowości, branża, zainteresowania)
  • geograficzne po IP
  • behawioralne (m.in. rodzice dzieci do lat 3, biznesmeni, fani wyprzedaży, inwestorzy)
  • techniczne (typ urządzenia mobilnego, system operacyjny, model telefonu)
  • retargetowanie

mailing WP Data Power

W ramach mailingu wykorzystujemy dwa nowe produkty oparte o WP Data Power:

WP POWER AUDIENCE - wykorzystanie wiedzy o zachowaniach użytkowników w definiowaniu profili na potrzeby kampanii reklamowej. Grupy docelowe są predefiniowane lub tworzone na potrzeby kampanii.

SCHEMAT DZIAŁANIA WP POWER AUDIENCE W MAILINGU

WP POWER EFFECT - daje nieograniczone możliwości optymalizacji i retargetingu kampanii mailingowej.

SCHEMAT DZIAŁANIA WP POWER EFFECT W MAILINGU

CO OSIĄGNIESZ WYKORZYSTUJĄC WP DATA POWER W MAILINGU?

  • Precyzyjnie dotrzesz do grup konsumentów skłonnych do zakupu
  • Ograniczysz stratę mediową dzięki selekcji właściwej grupy docelowej i optymalizacji budżetu
  • Podniesiesz efektywność kampanii dzięki wysokiej konwersji placementów
  • Osiągniesz do 10 x wyższy CTR mailingu retargetowanego niż w standardowym mailingu (case z branży telekom)
  • Utrzymasz lojalność klientów dzięki personalizacji komunikatów marketingowych

Więcej informacji o WP Data Power na stronie www.datapower.wp.pl

mailing dynamiczny

Mailing dynamiczny GWP daje możliwość zaciągania do kreacji produktów, które użytkownik przeglądał na stronie WWW klienta jako ostatnie lub tych, które oglądał najczęściej.
Podmiana elementów w kreacji odbywa się w czasie rzeczywistym, w momencie otwarcia mailingu przez użytkownika.

Do uruchomienia mailingu z kreacją dynamiczną niezbędne są:

  • feed w formacie xml, najlepiej z pełną ofertą produktową, zapisany w formacie Google lub Ceneo, aktualizowany przynajmniej raz na 24h, bez ograniczeń dotyczących wagi pliku,
  • wdrożone kody PX na wszystkich podstronach serwisu WWW klienta,
  • HTML kreacji mailingowej wg specyfikacji reklamowej dostępnej na reklama.wp.pl
  • zaślepka w formacie HTML, wyświetlana w przypadku przesłania mailingu poza system poczta.wp.pl lub poczta.o2.pl.

KORZYŚCI DLA KLIENTA:

  • idealne rozwiązanie dla klientów z bogatą ofertą produktową,
  • spersonalizowana wiadomość zawierająca interesujące użytkownika produkty w danym czasie,
  • poprawa skuteczności mailingu – wyższy OR (Open Rate – otwarcia) i CTR (Click Through Rate – kliknięcia) dzięki dobremu dopasowaniu oferty,
  • zysk i oszczędność czasu w przygotowaniu wiadomości ofertowych.

mailing personalizowany

GWP umożliwia dynamiczne personalizowanie treści i tematu wiadomości. Dzięki tej funkcjonalności, jesteśmy w stanie wykorzystać dane użytkownika z jego profilu tj. imię, nazwisko, login, email, czyniąc przekaz idealnie dopasowanym.

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA
  • fragmenty tematu lub treści mailingu są uzupełniane dla każdego użytkownika z osobna, przez system mailingowy w momencie wysyłki, na podstawie jego danych profilowych,
  • personalizacja jest możliwa w systemach WP Poczta oraz Poczta o2 New Hope, dla użytkowników korzystających z poczty za pomocą kanałów: WWW (desktop i mobile), Mobile APP, POP, IMAP,
  • funkcjonalność ma swoje zastosowanie w temacie oraz treści mailingu,
  • dynamiczne dane, które możemy podmieniać w trakcie wysyłki to: imię, nazwisko, login, adres email,
  • imię podlega automatycznej deklinacji,
  • możliwość targetowania mailingu do użytkowników, którzy posiadają poprawnie wpisane imię w profilu (tzn. imię jest w bazie imion GWP).

DLACZEGO WARTO?
Wzbudzamy pozytywne emocje!
Zwracając się do odbiorcy mailingu uprzejmie i po imieniu, wciągamy go do świata marki, dając mu wrażenie, że przekaz został przygotowany właśnie dla niego. W połączeniu z dynamiczną kreacją, budujemy u klienta odczucie, że oferta jest zgodna z jego zainteresowaniami i historią wyszukiwanych produktów. Odpowiadamy na jego potrzeby!

mailing podświetlony

Mailing podświetlony, to funkcjonalność dostępna w Poczcie GWP, która pozwala wyróżnić wiadomość reklamową w skrzynce odbiorczej użytkownika.

Podświetlenie wiadomości, zwiększa jej zauważalność, co przekłada się jednocześnie na wzrost wskaźnika Open Rate (OR), w stosunku do OR mailingu standardowego.

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA:

  • Mailing podświetlony może być wykorzystywany w mailingach do użytkowników, którzy odbierają pocztę przez WWW
  • Wiadomość pozostaje wyróżniona na liście wiadomości, do czasu jej otwarcia przez użytkownika
  • Klient ma możliwość wyboru koloru podświetlenia z 7 dostępnych w ofercie
  • Mailing podświetlony, podobnie jak standardowy, może być targetowany demograficznie, geograficznie lub behawioralnie

Mailing podświetlony składa się ze standardowej kreacji HTML, z dodatkowym wyróżnieniem graficznym w postaci zmiany koloru czcionki wiadomości na liście.
Wymagane materiały:

  • Format: plik tekstowy lub HTML (z elementami graficznymi)
  • Tryb kodowania: ISO-8859-2
  • Waga podstawowa: 100 kB
  • Numer RGB z oferty GWP

mailing interaktywny

Interaktywna kreacja HTML, zawierająca moduły z galerią, sondą, materiałem video, hot spotami lub inne, czyniąc przekaz interesującym i zachęcającym użytkownika do podjęcia interakcji z marką.

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA
  • responsywność kreacji (desktop, mobile),
  • możliwość zliczania statystyk typowych dla mailingu tj. dostarczenia, otwarcia, kliknięcia. Dodatkowo mierzone są kliknięcia i akcje w poszczególnych modułach, w tym liczba odtworzeń video, liczba użytkowników przeglądających galerię itd.,
  • emisja mailingu do aktywnych użytkowników WP Poczty i Poczty o2,
  • rekomendowane targetowanie mailingu po profilach WP Power Audience,

DLACZEGO WARTO?

  • dostarczamy użytkownikom konkretny pakiet informacji na temat oferty, bez konieczności klikania, przechodzenia na stronę klienta i szukania na niej potrzebnych danych,
  • zaspokaja pierwsze etapy lejka sprzedażowego, dzięki czemu skracamy docelowo ścieżkę konwersji,
  • multimedialny przekaz angażuje, ciekawi i zwiększa zrozumienie przekazu,
  • idealny format dla kampanii sprzedażowej i wizerunkowej,
  • mini landing page klienta,

videomailing

Dajemy możliwość umieszczenia spotu video w treści maila i tym samym korzystanie z potencjału multimediów.

DLACZEGO WARTO?
Interesująca i angażująca forma przekazu, dająca możliwość zliczania odtworzeń video, w tym odtworzeń materiału w ćwiartkach.

WYMAGANIA TECHNICZNE

  • HTML o wadze do 100 kB,
  • mp4 do 1,5 mB,
  • zaślepka reklamowa, którą wyświetlamy w momencie braku możliwości wyświetlenia video (np. w aplikacji mobilnej poczty o2, w programach pocztowych np. outlook)
Sposób odtwarzania video w mailingu zgodny ze standardami IAB .

mailing z SMS-em

Mailing z komunikatem SMS to usługa dostępna w Poczcie WP, polegająca na automatycznej wysyłce SMS-ów do użytkowników, którzy wcześniej otrzymali mailing reklamowy.

Do realizacji kampanii wykorzystujemy własną bazę danych: aktywne konta mailingowe WP oraz zweryfikowane numery telefonów, ze zgodą na wysyłkę informacji handlowych, pozostawione podczas rejestracji konta pocztowego.

DLACZEGO WARTO?

  • SMS kanałem wspierającym kampanie mailingowe prowadzone na WP
  • SMS doskonałym narzędziem do akcji promocyjnych, informacyjnych, wysyłki kodów rabatowych itp.
  • Baza danych w jednym miejscu!
  • Wysyłka tylko do aktywnych użytkowników Poczty WP oraz zweryfikowanej bazy numerów odbiorców
  • Wysoka jakość oferowanej bazy danych.

Jesteś zainteresowany usługą mailingu z sms-em? Skontaktuj się z nami!

reklama graficzna na poczcie

Poczta GWP to doskonały zasięgowo placement do realizacji zarówno celów wizerunkowych jak i performancowych. Świetna alternatywa dla dniówek na Stronie Głównej WP i O2.
Na wybranych formatach display gwarantujemy ponad 5 mln UU i 140 mln PV tygodniowo oraz 1,7 mln UU i 3,3 mln PV dziennie.

Oferujemy formaty na desktop i mobile, idealne wizerunkowo, angażujące, zawierające video, dobrze widoczne, budujące zasięg, dobrze konwertujące.
Szczegółowy opis i specyfikację dostępnych formatów znajdziesz w serwisie w zakładce "Formaty reklamowe".