Oferta produktowa

E-COMMERCE

Grupa WP jest numerem 1 wśród portali w kategorii e-commerce.
  • 3,8 mln RU
  • 25 mln PV
  • 15,05% zasięgu śród internautów
  • 07:20 [min:s] średni czas na użytkownika*
*Źródło: Badania Gemius / PBI, lipiec 2016

Oferta reklamowa e-commerce w GWP pozwoli na zwiększenie efektywności prowadzonych działań. Dostępne rozwiązania reklamowe to:
Konwertujące Boxy na SG WP. Obecne w dedykowanym module "Zakupy w WP" na SG WP, w trzech dostępnych wymiarach. To format nieagresywny, emitowany w rotacji w modelu CPC.
Shoplovin. Kontekstowa reklama produktowa. Jest nieinwazyjna, emitowana losowo na wybranych artykułach lub galeriach poszczególnych portali.
Kafel reklamowy na serwisie WP Wiadomości - to graficzno-tekstowa forma reklamowa, emitowana w rotacji na stronach z artykułami WP Wiadomości.

Ponadto...
    WP Power Effect:
  • Optymalizacja kampanii pod konkretny efekt (CTR lub CR) w oparciu o dane
  • Retargeting ze strony www
    WP Power Audience:
  • Predefiniowane grupy docelowe: demografia, zainteresowania, intencje zakupowe, grupy zawodowe
  • Profile szyte na miarę
    Mailing dynamiczny
  • Mailing reklamowy z zaciągniętymi kreacjami produktów z centrum zainteresowania użytkownika

UŻYTKOWNICY

Źródła:
**Dane własne GWP, tg: wiek 19-34, wykształcenie średnie+, miasta; czerwiec 2016
***Dane własne GWP, czerwiec 2016
****Dane wewnętrzne GWP; branża: Handel/sklepy internetowe
*****Dane wewnętrzne GWP; za okres: 2016-06-28 - 2016-07-03
    KORZYŚCI DLA MARKI
  • Obecność na serwisach premium
  • Działania wysoce wpływające na budowę i wzmocnienie świadomości brandu
  • Możliwość pozyskania nowych e-klientów

boxy na SG WP

Reklama e-commerce na Stronie Głównej WP to Konwertujące Boxy w dedykowanym module Zakupy z WP.
    Dostępne są trzy rozmiary boxów:
  • Ec-Small Box - 158x85-120px
  • Ec-Large Box - 332x191px
  • Ec-Max Box - 332x398px


Format jest nieagresywny, graficzno-tekstowy i emitowany w rotacji w modelu CPC

shoplovin

Shoplovin to nieinwazyjny format reklamowy przeznaczony wyłącznie do reklamy produktowej, emitowany w wybranych artykułach w najpopularniejszych serwisach GWP. Wszystkie prezentowane produkty zostają ręcznie dopasowywane do dodawanych przez redakcję GWP treści, co gwarantuje 100% kompatybilności.
Reklamy można dodać w artykułach, galeriach i treściach video, a dzięki dyskretnemu wtopieniu w treść, stanowią z artykułem jedną całość.

Prezentowane elementy:
  • zdjęcie
  • nazwa produktu *
  • cena / cena promocyjna *
  • linkowanie do karty produktu lub kategorii
*opcjonalne

NAJWAŻNIEJSZE CECHY TEGO FORMATU REKLAMOWEGO:
  • reklama trafia do najbardziej zainteresowanych daną tematyką użytkowników
  • jest postrzegana jako część artykułu, wspomagająca podjęcie decyzji zakupowej
  • prezentacja w obszarze treści artykułu jest nieinwazyjna i nie rozprasza odbioru treści
Dzięki temu format ten osiąga:
  • wysokie wskaźniki CTR
  • niski bounce rate
  • zminimalizowanie banner blindness

mailing dynamiczny

Mailing dynamiczny GWP daje możliwość zaciągania do kreacji produktów, które użytkownik przeglądał na stronie WWW klienta jako ostatnie lub tych, które oglądał najczęściej.
Podmiana elementów w kreacji odbywa się w czasie rzeczywistym, w momencie otwarcia mailingu przez użytkownika.

Do uruchomienia mailingu z kreacją dynamiczną niezbędne są:

  • feed w formacie xml, najlepiej z pełną ofertą produktową, zapisany w formacie Google lub Ceneo, aktualizowany przynajmniej raz na 24h, bez ograniczeń dotyczących wagi pliku,
  • wdrożone kody PX na wszystkich podstronach serwisu WWW klienta,
  • HTML kreacji mailingowej wg specyfikacji reklamowej dostępnej na reklama.wp.pl
  • zaślepka w formacie HTML, wyświetlana w przypadku przesłania mailingu poza system poczta.wp.pl lub poczta.o2.pl.

KORZYŚCI DLA KLIENTA:

  • idealne rozwiązanie dla klientów z bogatą ofertą produktową,
  • spersonalizowana wiadomość zawierająca interesujące użytkownika produkty w danym czasie,
  • poprawa skuteczności mailingu – wyższy OR (Open Rate – otwarcia) i CTR (Click Through Rate – kliknięcia) dzięki dobremu dopasowaniu oferty,
  • zysk i oszczędność czasu w przygotowaniu wiadomości ofertowych.