1-10 z 11 wyników

Prezentujemy wyniki na żywność

Miła promocja marki Milka

WP.PL | dodane 2014-04-23 (10:18)

W ramach działań przeprowadzanych dla właściciela marki Milka – firmy Mondelēz – przygotowaliśmy akcję specjalną polegającą na publikacji pięciu materiałów PR-owych Klienta.

Bonduelle na Kuchnia.wp.pl

WP.PL | dodane 2014-01-15 (15:17)

W serwisie Kuchnia.wp.pl stworzyliśmy sekcję Bonduelle. Zamieściliśmy w niej dwanaście dedykowanych przepisów i zilustrowaliśmy je zdjęciami.

Sekcja afiliowana Danone Activia

WP.PL | dodane 2014-01-02 (14:58)

W ramach akcji specjalnych zaimplementowaliśmy do naszego portalu sekcję przygotowaną przez Klienta. Jej celem jest promowanie wśród kobiet zdrowego odżywiania. Dzięki niemu każda przedstawicielka płci pięknej poczuje się dobrze w swoim ciele.

Polski Książę zastąpi Prince Polo?

WP.PL | dodane 2014-04-02 (14:20)

Prima aprilis to bardzo dobra data na przeprowadzanie akcji specjalnych. Firma Mondelez Polska SA postanowiła wykorzystać ją do niestandardowej promocji na stronie Wirtualnej Polski oraz w serwisie Biztok.pl.

Grilluj z Lidlem

WP.PL | dodane 2014-06-06 (09:42)

Piękna letnia pogoda zachęca do rozpoczęcia sezonu grillowego… Co wrzucić na ruszt i kiedy w najbliższym czasie szykuje się idealna pogoda na grilla? Tego można dowiedzieć się, obserwując formy reklamowe przygotowane dla sieci sklepów Lidl. Emitujemy je na stronach portalu WP.PL.

Poznaj nasze trzy bohaterki, które wraz z początkiem lutego rozpoczęły program „Zaskocz Figurą”. W ramach niego przez dwa miesiące będą poddawały swoje figury metamorfozie, mając wsparcie dietetyka, trenera fitness i psychologa.

Wielkanoc już tuż, tuż, dlatego czas rozpocząć przygotowania! Jak wyczarować piękne dekoracje i przyrządzić świąteczne przysmaki? Tego można dowiedzieć się z serwisu, który przygotowaliśmy wraz z naszym partnerem, firmą Tesco. Na stronie dostępny jest również konkurs na najładniejszą wielkanocną ozdobę świąteczną.

W kwietniu wystartowaliśmy ze specjalną kampanią wizerunkową dla produktu Xenna Błonnik, w ramach której przygotowaliśmy power content z dedykowanymi przepisami kulinarnymi.

„Dziewczyny dają radę!” – to hasło akcji, którą prowadzimy wraz z marką Shape iT. Do aktywnego udziału w niej zapraszamy wszystkie panie, które chcą poprawić swoją sylwetkę i zwiększyć wydolność organizmu.

Święta to wyjątkowy okres w trakcie roku. Chcąc przygotować się do nich jak najlepiej, kupujemy więcej i chętniej. Ten czas postanowiła wykorzystać sieć sklepów Tesco, dla której stworzyliśmy specjalny serwis świąteczny.

Rodzaj

  • (11)Wszystkie
  • (0) Wiadomości
  • (0) Prezentacje
  • (0) Badania
  • (0) Vademecum klienta
  • (0) Oferta Produktowa
  • (0) Formaty
  • (0) Serwisy
  • (11) Newsy
  • (0) Zrealizowane projekty