newsy

Miła promocja marki Milka

dodane 2014-04-23 (10:18)

W ramach działań przeprowadzanych dla właściciela marki Milka – firmy Mondelēz – przygotowaliśmy akcję specjalną polegającą na publikacji pięciu materiałów PR-owych Klienta.

„Smart shopping. Nie warto przepłacać!” – pod takim hasłem rozpoczęliśmy akcję specjalną promującą ofertę sieci sklepów Pepco.

W kwietniu wystartowaliśmy ze specjalną kampanią wizerunkową dla produktu Xenna Błonnik, w ramach której przygotowaliśmy power content z dedykowanymi przepisami kulinarnymi.

Wraz z nadejściem wiosny specjalnie dla marki TK Maxx przygotowaliśmy dedykowany format reklamowy. Zamieściliśmy go na stronie głównej serwisu Pogoda.wp.pl.

Prima aprilis to bardzo dobra data na przeprowadzanie akcji specjalnych. Firma Mondelez Polska SA postanowiła wykorzystać ją do niestandardowej promocji na stronie Wirtualnej Polski oraz w serwisie Biztok.pl.