Zrealizowane projekty

Aleja Smaków w Galerii Mokotów – promocja w blogosferze

09 / 2013

Wyzwanie

Celem kampanii było wypromowanie specjalnej strefy gastronomicznej Galerii Mokotów – Alei Smaków. Przedstawienie jej jako idealnego miejsca na spotkanie ze znajomymi lub chwili relaksu w trakcie robienia zakupów.

Strategia

Na potrzeby kampanii nawiązano współpracę z 3 blogerkami: Jessicą Mercedes, Agnieszką Adamczyk – Podszewką, Karoliną Baszak. Ich zadaniem była wizyta w Galerii Mokotów, gdzie w towarzystwie Rzecznika Centrum Handlowego odwiedziły kilka ulubionych butików, oraz w przerwie pomiędzy zakupami odpoczywały w Alei Smaków. Zapowiedź oraz fotorelacja z pobytu blogerek w Galerii zostały następnie opublikowane na blogach autorek.

Rezultat

  • Kampania spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem czytelników.
  • Ponad 160 tys. odwiedzin i ponad 350 tys. odsłon notek blogowych.
  • Dotarliśmy z informacją do 80 tys. unikalnych użytkowników.