Zrealizowane projekty

Carlsberg Euro 2012

06 / 2012

Wyzwanie

Zbudowanie świadomości marki Carlsberg jako Oficjalnego Sponsora UEFA Euro 2012™.

Strategia

Silne zintegrowanie działań redakcyjnych i reklamowych. Oprócz wiadomości pisanych przez dziennikarzy WP, w serwisie pojawiła się sekcja ekspercka, w której bieżące wydarzenia UEFA Euro 2012™ komentowali:

Bożydar Iwanow – dziennikarz Polsatu Sport, autor felietonów publikowanych w Przeglądzie Sportowym i Paweł Zarzeczny – dziennikarz Orange Sport.

Obecność reklamowa marki Carlsberg polegała na pełnym brandingu w postaci: nagłówka sponsorowanego, tapety, stopki reklamowej oraz megaboksu. W ramach serwisu przygotowaliśmy także sekcję dedykowaną zawierającą informację na temat aktywności Carlsberga jako sponsora Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej jak np. Carlsberg Fan Camp czy Fan City Tour.

Dodatkowo, w celu zapewnienia użytkownikom rozrywki i przybliżenia piłkarskich emocji, przygotowaliśmy grę strategiczno-zręcznościową „CarlsbergCup”. Zadaniem Użytkownika było rozgrywanie meczu piłkarskiego z wirtualnym przeciwnikiem. Kolory „zawodników” odpowiadały drużynom – finalistom UEFA Euro 2012™. Wraz z grą przeprowadzono konkurs (6 tur), w którym do wygrania były nagrody ufundowane przez markę Carlsberg.

Rezultat

Ponad 32,5 mln UU,
ponad 260 mln PV,
  • strony konkursowe odwiedziło ponad 30 tys.użytkowników,
  • ponad 5 tys. nadesłanych odpowiedzi konkursowych.