Zrealizowane projekty

Kampania Facebook Ads dla Hill’s Pet Polska

10 / 2013

Wyzwanie

Celem kampanii było wypromowanie na Facebooku wśród potencjalnych klientów nowo powstałego fanpage’a marki Hill’s Pet Polska oraz dwóch aplikacji – konkursowej oraz lojalnościowej. Co ważne, zarówno fanpage jak i obydwie aplikacje różniły się kryterium doboru grupy docelowej oraz stylem prowadzenia komunikacji.

Strategia

Aby zrealizować założenia promocyjne kampanii, w porozumieniu z Klientem, przygotowano 5 kreacji graficznych. Formy reklamowe były optymalizowane w celu dotarcia do wszystkich trzech grup docelowych. Naszym zadaniem było osiągnięcie możliwe jak najwyższych wskaźników polubień strony oraz instalacji obydwu aplikacji przy jednoczesnej minimalizacji kosztów uzyskania kliku oraz zachowaniu wysokiego CTR dla najskuteczniejszych kreacji.

Prace optymalizacyjne polegały na wyselekcjonowaniu i zdefiniowaniu mikro grup najaktywniejszych użytkowników i kierowaniu do nich formatów reklamowych.

Rezultat

W trakcie 10-tygodniowej kampanii udało się zrealizować jej założenia. Na koniec 2013 roku fanpage Hill’s Pet Polska w 76% składał się z fanów pozyskanych dzięki kampanii Facebook Ads. Aplikacje zdobyły zainteresowanie łącznie ponad 4000 osób.