Zrealizowane projekty

Kampania dewelopera GND sp. z o.o. S.K.A. na serwisach WP.PL (iPad)

04 / 2013

Wyzwanie

Promocja luksusowej inwestycji, całorocznych domków nad Jeziorem Rożnowskim w Gródku nad Dunajcem, wśród grupy docelowej – dobrze sytuowanych osób, które szukają atrakcyjnego miejsca, w którym mogą mieszkać i/ lub wypoczywać przez cały rok.

Strategia

Kampania ekskluzywnej inwestycji Słoneczny Gródek, dewelopera GND sp. z o.o. S.K.A., była pierwszym projektem klienta realizowanym w internecie mobilnym. Została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych kupnem klimatycznego, atrakcyjnego domku nad jeziorem, ceniących spokój, bezpieczeństwo oraz aktywny wypoczynek (na terenie kompleksu znajdują się m.in. kryty basen, siłownia, spa, boiska sportowe, czy całoroczne korty do tenisa). Promocja luksusowych domków nad Jeziorem Rożnowskim miała przyciągnąć klientów nie tylko w województwa małopolskiego.

Z uwagi na grupę docelową reklama została skierowana do użytkowników WP.PL korzystających z iPadów. Emitowana była na stronie głównej WP.PL i pozostałych serwisach portalu. W kampanii, realizowanej w kwietniu 2013 roku, wykorzystano double billboard i triple billboard, kierujące do strony inwestycji dewelopera.

Co ważne, kampania i jej wyniki pokazały, że mobile marketing to dobry kanał komunikacji także dla lokalnych przedsiębiorstw, które nie szukają zasięgu ogólnokrajowego, lecz skonkretyzowanej grupy docelowej. Warto również podkreślić, że nie zawsze do przeprowadzenia skutecznych działań reklamowych potrzebne są duże nakłady finansowe. Precyzyjne dotarcie i korzystny model sprzedaży – CPC – pozwoliły osiągnąć w kampanii zamierzone cele.

Rezultat

  • CTR na poziomie 1,00% i efektywne dotarcie do osób zainteresowanych inwestycją.