Zrealizowane projekty

Kampania magazynu I AM na serwisach WP.PL (iPad)

09 / 2012

Wyzwanie

Promocja debiutującego na rynku e-wydań magazynu I AM wśród grupy docelowej Użycie nowoczesnych środków przekazu w celu ukazania cech magazynu: nowoczesności, odwagi.

Strategia

I AM to magazyn debiutujący na rynku e-wydań. Zmiany konsumpcji prasy, w tym zmniejszanie się wolumenów sprzedaży prasy drukowanej i wzrost zainteresowania prasą cyfrową, spowodował, ze twórcy I AM postanowili zadebiutować na rynku prasy cyfrowej. Miesięcznik wydawany jest tylko na tablety i skierowany do nowoczesnych, odważnych i pewnych siebie kobiet. Nie dziwi zatem reklama skierowana do użytkowników WP.PL korzystających z iPadów, emitowana na stronie głównej WP.PL i na serwisie kobieta. W kampanii reklamowej, trwającej we wrześniu 2012 roku wykorzystano double billboard kierujący do App Store, gdzie można było pobrać darmowa wersję magazynu.

Rezultat

  • CTR na poziomie 1,11%.
  • Nowoczesny sposób dotarcia do grupy celowej I AM – kobiet nowoczesnych, otwartych na nowe technologie.