Zrealizowane projekty

Loreal Professionnel

04 / 2012

Wyzwanie

Zachęcenie kobiet do wizyt w salonach fryzjerskich w celu skorzystania z profesjonalnych usług koloryzacji włosów. Przekonanie kobiet do koloryzacji włosów przez pokazanie zalet koloryzacji w salonie fryzjerskim.

Strategia

Przygotowanie dedykowanej sekcji w ramach serwisu kobieta.wp.pl, poświęconej koloryzacji i stylizacji włosów.

Użytkowniczki mogły zapoznać się z treściami dotyczącymi farbowania i pielęgnacji włosów. Aby zachęcić je do odwiedzania salonów fryzjerskich współpracujących z marką L’Oréal Professionnel, w treści artykułów zostały umieszczone linki umożliwiające wyszukanie najbliższego salonu. Dodatkowo zapewniliśmy możliwość skonsultowania się z fryzjerem ekspertem - Marylką Duda, która odpowiadała na pytania użytkowniczek.

Aby mocniej zaangażować internautki, zorganizowaliśmy konkurs, w którym trzy zwyciężczynie zostały poddane profesjonalnej metamorfozie.

Sesja została sfotografowana i sfilmowana, a materiały cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.

Rezultat

Statystyki sekcji:

  • liczba UU: 96 840,
  • liczba odsłon: 566 424,
  • 5,8 PV/UU.


Statystyki galerii foto i wideo:

  • liczba odsłon: 393 728,
  • liczba unikalnych użytkowników: 15 928,
  • materiał wideo obejrzany 2 272 razy.