Zrealizowane projekty

Mobile preroll w kampanii autopromocyjnej serwisu conceptshop.pl

10 / 2013

Wyzwanie

Promocja serwisu modowego conceptshop.pl, umożliwiającego zakup odzieży oraz akcesoriów pochodzących z pracowni młodych projektantów. Dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych szeroko pojętą modą i zakupami przez internet. Grupa docelowa: 18+, osoby ze średnim i wyższym wykształceniem.

Strategia

Kampania autopromocyjna serwisu conceptshop.pl zbiegła się w czasie z wprowadzeniem do oferty reklamowej Wirtualnej Polski nowego produktu – video preroll w mobile. Kampania wizerunkowa platformy zakupowej conceptshop.pl przeprowadzona została w mobilnym serwisie Wirtualnej Polski, wp.tv. Obejmowała emisję na smartfonach oraz tabletach.

By skutecznie dotrzeć do grupy docelowej, osób zainteresowanych modą i zakupami przez internet, wykorzystano, znany z tradycyjnego WWW, ale nowatorski w mobile – 30-sekundowy spot reklamowy przed materiałami redakcyjnymi. Format mobile preroll miał przyciągnąć uwagę użytkowników; wideo prezentowało bowiem to, co z modą (a tym samym z profilem serwisu) kojarzy się najbardziej – przygotowania do „modowej” sesji zdjęciowej. Jej cel: prezentacja produktów współpracujących z serwisem projektantów.

Rezultat

  • Spot został wyświetlony 857 352 tysięcy razy.
  • Klikalne wersje spotu pozwoliły osiągnąć CTR na poziomie prawie 5 %.