Zrealizowane projekty

Orange

04 / 2012

Wyzwanie

Kampania skierowana do klientów indywidualnych, której celem było wsparcie sprzedaży telefonów komórkowych dystrybutora.

Strategia

Wybrano modele telefonów i przygotowano dla nich landing page’e, które linkowały do oferty Orange. Przeprowadzenie analizy konkurencji dot. modeli telefonów i oferty abonamentowej. Kampania konkurencyjna do kampanii prowadzonej bezpośrednio przez Orange.

Opis Kampanii
 Timing: kwiecień-maj 2012.
 Kanał promocji: wyszukiwarka Google oraz wyszukiwarki partnerów Google (np. Gazeta.pl, Onet.pl, WP.PL).
 Kampania ukierunkowana na jak najwyższą liczbę konwersji, gdzie konwersją jest złożenie zamówienia na stronie http://www.orange.pl/sklep-internetowy.phtml.
 Kampania tylko na 14 wybranych modeli telefonów.
 Zasięg kampanii: cała Polska.

Rezultat

Pomimo ograniczeń związanych z niemożliwością wykorzystania logo operatora oraz przygotowanych przez niego stron internetowych, udało się zoptymalizować kampanię tak, aby CPC wyniosło poniżej 1 zł. Jednocześnie osiągnięto CTR przekraczający 3%, co przy tak wysokiej konkurencyjności było zadowalającym wynikiem. Kampania wsparła bezpośrednią sprzedaż Grupy Orange.

    Kampania w liczbach (cały okres trwania kampanii):

    
  • Timing: 2 miesiące.
  • 
  • 17479 pozyskanych użytkowników.
  • 
  • 552 767 wyświetleń reklamy tekstowej oraz graficznej.
  • 
  • CTR: 3,16%.
  • 
  • średnia pozycja reklam: 1,8.
  • 
  • średnie CPC: 0,88 zł.