Zrealizowane projekty

Polsat JimJam & Bolek i Lolek

08 / 2012

Wyzwanie

Wypromowanie kanału dziecięcego Polsat JIMJAM.

Strategia

Klasyczne polskie kreskówki, takie jak „Bolek i Lolek” czy „Reksio” mają dużą wartość sentymentalną dla obecnych rodziców. A ich ponadczasowy charakter sprawia, że są również atrakcyjne dla dzieci. Aby pokazać, że kanał Polsat JIMJAM może połączyć oba pokolenia, stworzyliśmy raport specjalny poświęcony starym polskim bajkom. Umieściliśmy go w serwisie parentingowym dzieci.pl. W raporcie znalazły się m.in.:

- Artykuły o roli klasycznych bajek dla prawidłowego rozwoju dziecka i promowanych w nich wartościach.
- Galeria zdjęciowa poświęcona różnym ciekawostkom związanym z bajką „Bolek i Lolek”.
- Zwiastuny wideo informujące o emisji bajek na antenie telewizji Polsat JIMJAM.

Uzupełnieniem akcji było opublikowanie w serwisie dla maluchów - dzieci.wp.pl - zestawu zabaw „z udziałem” postaci Bolka i Lolka. Dzieci mogły ułożyć puzzle z wizerunkami postaci z bajek, pokolorować Bolka i Lolka lub rozwiązać rebus.

Rezultat

Statystyki sekcji „Bajki” w serwisie dzieci.pl:

  • 95 370 UU,
  • 462 565 PV,
  • Ok 5 PV/UU

Statystki akcji w serwisie dzieci.wp.pl:

100 792 UU,
231 656 PV.