Zrealizowane projekty

Promocja developera w wyszukiwarkach

05 / 2011

Wyzwanie

Promocja nowych inwestycji w Warszawie ogólnopolskiego developera.

Strategia

Stworzenie kampanii wizerunkowej oraz promującej nowe inwestycje.
 Kanały: wyszukiwarka Google oraz wyszukiwarki partnerów Google (m.in. WP.PL, Gazeta.pl, Onet.pl) oraz sieć partnerska Google (targetowanie tematyczne oraz remarketing).
 Kierowanie: strony w języku polskim oraz 4 języki obce: angielskim, niemieckim, rosyjskim, hiszpańskim.  Zasięg: woj. mazowieckie.

Rezultat

Prowadzenie kampanii developerów w wyszukiwarce Google jest dużym wyzwaniem. Istnieje kilkadziesiąt firm, którym zależy, żeby ich marki wyświetlały się na słowa kluczowe związane ze sprzedażą mieszkań i apartamentów. Jednak dzięki optymalizacji, odpowiedniemu ustawieniu kampanii oraz atrakcyjnym reklamom udało się osiągnąć CPC niższe od początkowego o ponad 30%.

Kampania w liczbach (cały okres trwania kampanii):


  • Timing: 24 miesiące.
  • 
  • 189 597 pozyskanych użytkowników.
  • 
  • 609 672 587 wyświetlenia reklamy tekstowej oraz graficznej.
  • 
  • 2 tys. aktywnych słów kluczowych.
  • 
  • 26 grup reklam.
  • 
  • 500 reklam tekstowych i graficznych.
  • 
  • Średnia pozycja reklam: 2,5.
  • 
  • Średnie CPC: poniżej 0,9 zł.