Zrealizowane projekty

Reebok Yoga&Dance

05 / 2013

Wyzwanie

Celem kampanii było przedstawienie nowej kolekcji odzieży Reebok Yoga&Dance oraz zainspirowanie użytkowniczek portalu do aktywności fizycznej.

Strategia

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwa formaty rich mediowe, które niezależnie promowały serie Reebok Yoga i Reebok Dance. Kampania była emitowana w dopasowanym kontekstowo serwisie fitness.wp.pl oraz w innych serwisach wp.pl adresowanych do kobiet.

W ramach kampanii zostało nakręconych 8 filmów wideo z udziałem młodych kobiet, których sportowym zamiłowaniem jest joga lub taniec. Bohaterki opowiadały o swojej pasji, prezentując jednocześnie zestawy assan lub układów choreograficznych w stylu, który najpełniej oddaje ich podejście do fitnessu. Każda z kobiet została ubrana w zestaw odzieży Reebok, odpowiadający dyscyplinie sportowej, którą uprawia. W każdym z formatów osadzono materiały wideo z joginkami lub tancerkami. Użytkowniczki uruchamiały wybrany film, klikając w ikonę z prezentacją interesującego je kompletu Reeboka.

Takie działanie automatycznie przyporządkowywało w świadomości użytkowniczek strój Reeboka do prezentowanej dyscypliny.

Rezultat

  • Liczba akcji podjętych w ramach formatów promocyjnych znacznie przekroczyła założenia. Zebranych zostało prawie 85 tysięcy klików – przy zakładanych 15 tysiącach.
  • Przeprowadzona akcja wygrała w wiosennej edycji branżowego konkursu IAB Creative Showcase. WP.PL dla Reebok na zlecenie Carat Polska, maj-czerwiec 2013.