Zrealizowane projekty

Sedatif PC – działania na forach

06 / 2013

Wyzwanie

Promocja leku na stres wśród internautek – użytkowniczek forów internetowych.

Strategia

By skutecznie dotrzeć z informacjami o produkcie do najaktywniejszych użytkowniczek infosfery zdecydowano się na wykorzystanie narzędzi WOMM. Liderki Opinii, z doświadczenia których skorzystano, wymieniały się opiniami, radami oraz sposobami na walkę z bezsennością i stresem, z innymi użytkowniczkami forów. Polecały im m.in. produkt marki Sedatif PC – jedną z możliwości skutecznej walki ze stresem.

Rezultat

  • Zasięg kampanii ,w ciągu dwóch miesięcy jej trwania, objął 66 serwisów.
  • Liderkom Opinii udało się dotrzeć do przeszło 250 000 użytkowniczek.
  • Działania WOMM wpłynęły na zwiększenie liczby pozytywnych rekomendacji leku Sedatif PC. Te, co ważne, pozostaną w sieci i będą wyszukiwane oraz czytane przez użytkowników jeszcze przez bardzo długi czas po zakończeniu działań promocyjnych.