Zrealizowane projekty

TESCO - Serwis Świąteczny

11 / 2012

Wyzwanie

Promocja Tesco jako marki, która pomaga w przygotowaniach do Świąt Bożego Narodzenia, oferując szeroki asortyment produktów – od spożywczych po propozycje prezentów dla najbliższych.

Strategia

W listopadzie, we współpracy z redakcją, stworzyliśmy serwis świąteczny, którego partnerem zostało Tesco. W serwisie znalazły się:
- Przepisy kulinarne
- Zwyczaje i ciekawostki dotyczące Świąt Bożego Narodzenia
- Świąteczne życzenia z możliwością wysyłania do znajomych i rodziny
- Poradnik prezentowy.

W ramach serwisu świątecznego został również zorganizowany konkurs. Spośród sześciu wybranych produktów dostępnych w katalogu Tesco, użytkownicy mogli wskazać jeden – idealny prezent dla swoich bliskich. Zadaniem konkursowym było ciekawe uzasadnienie, dlaczego właśnie ten prezent uszczęśliwi wybranego znajomego. Codziennie, ze wszystkich zgłoszeń, wybieraliśmy jedno najciekawsze uzasadnienie,. Autora tegoż nagradzaliśmy bonem o wartości 100 zł wraz z ekspresową wysyłką.

Całość aplikacji oparta została o serwis facebook.com, gdzie na „wallach” obu użytkowników - obdarowującego i obdarowanego. automatycznie publikowane były posty z informacją o wybranym prezencie.

Równolegle do wersji www została uruchomiona wersja mini, która została specjalnie dostosowana do specyfiki urządzeń mobilnych. Wersja mini cechowała się wygodną nawigacją, „lekką” oprawą graficzną oraz elastycznością pod kątem wyświetlania na urządzeniach o różnej rozdzielczości.

Rezultat

Wersja www:

  • Serwis odwiedziło w sumie 635 790 UU,
  • Wygenerowanych zostało 4 147 454 PV,
  • Średnio na jednego użytkownika przypadało 6,5 PV.

Wersja mini:

  • Serwis odwiedziło w sumie 110 638 UU,
  • Wygenerowanych zostało 281 145 PV,
  • Średnio na jednego użytkownika przypadało 2,5 PV.