Zrealizowane projekty

conceptshop.pl

03 / 2013

Wyzwanie

Kampania produktu e-commerce, której celem było i zwiększenie sprzedaży oraz wsparcie promocji na innych nośnikach online i offline.

Strategia

Odszukanie konwertujących słów kluczowych, optymalizacja kampanii pod kątem generowanej konwersji oraz wsparcie sprzedaży na innych nośnikach promocji.

Opis Kampanii
 Timing: marzec-listopad 2013.
 Kanały: wyszukiwarka Google, wyszukiwarki partnerów Google (m.in. WP.PL, Gazeta.pl, Onet.pl) oraz sieć partnerska Google (kierowanie do konkretnych domen o tematyce modowej oraz remarketing).
 Stworzenie efektu synergii z innymi kanałami pozyskania kupujących, takimi jak SEO, reklama w czasopismach, newsletter, konkursy online i offline.
 Kampania optymalizowana przy użyciu narzędzia Google Analitycs.
 Zasięg: cała Polska.

Rezultat

Serwis conceptshop.pl ma bardzo dużą konkurencję w wyszukiwarce i sieci reklamowej. Przeprowadzone działania przełożyły się na wzrost sprzedaży w serwisie (współczynnik konwersji ze wszystkich źródeł wzrósł o ponad 200% w porównaniu z rokiem poprzednim). Poddano analizie wyszukiwane słowa kluczowe oraz ścieżki sprzedaży i ich przełożenie na przychód, co pozwoliło zoptymalizować działania. Ponadto została przeprowadzona kampania remarketingowa, której celem było pozyskanie zapisów na newsletter serwisu. Rezultatem tych działań był wzrost bazy subskrybentów o 32% przy stawce za leada poniżej 1 zł.

Kampania w liczbach (cały okres trwania kampanii):

    
  • Timing: 9 miesięcy.
  • 
  • Współczynnik konwersji wzrósł o ponad 200% (źródła łącznie).
  • 
  • 63 614 pozyskanych użytkowników.
  • 
  • 12 132 794 wyświetleń reklamy tekstowej oraz graficznej.
  • 
  • Średnia pozycja: reklam 1,1.