Dlatego też proponujemy umieścić lubiane marki w świątecznym cyklu serwisu Pyszności. To nie tylko szansa na przyciągnięcie uwagi użytkowników w kluczowym, świątecznym okresie, ale także możliwość budowania silnej więzi z konsumentami.
Wspólnie z redakcją Pyszności chcemy pokazać, że każdy, bez względu na zdolności kulinarne, może samodzielnie przygotować przynajmniej jedną potrawę wigilijną w tym roku. Poprzez ciekawe treści, inspirujące przepisy i praktyczne wskazówki kulinarno-budżetowe, stworzymy narrację, która nie tylko przyciągnie uwagę, ale także zapadnie w pamięć użytkowników. W ten sposób, produkt/marka nie tylko stanie się częścią praktycznych planów domowego budżetu, ale również zyska miejsce w sercach konsumentów jako element niezapomnianych świątecznych chwil.
Niech ta świąteczna oferta stanowi połączenie funkcjonalności, emocji i praktycznych wskazówek, tworząc niepowtarzalny sposób na celebrację świąt z twoją marką.
Na czym polega oferta i kogo do niej zapraszamy?
- Przygotujemy 12 materiałów wideo z uwzględnieniem aktywnego lokowania produktu.
W 6 materiałach dodatkowo lokujemy Produkt w warstwie napisów. Razem z filmami przygotujemy i opublikujemy
12 przepisów w serwisie Pyszności. W każdym przepisie lokujemy Produkt w warstwie tekstowej. Treści wideo udostępniamy na kanałach Facebook, Instagram, Tik-Tok i Youtube, oznaczając w nich twój udział. - Produkty sponsora są nieodłączną częścią naszych treści. Są inspiracją dla przepisów, podstawowym składnikiem, elementem wieńczącym całą potrawę.
- Nasz format jest stworzony do lokowania: całych linii produktów z twojej sieci handlowej, pojedynczych produktów spożywczych, elementów kuchennego AGD pomocnych do tworzenia posiłków. Kontekstowo dopasowane lokowanie ma wpływ na pozytywne doświadczenie użytkownika, które może przełożyć się na intencje zakupowe.
- Przepisy będziemy publikować w grudniu, aż do rozpoczęcia okresu świątecznego.
- Gwarantujemy promocję każdego przepisu:
100 000 zasięgu posta na Facebooku,
50 000 na Instagramie,
10 000 na Tik-Toku 15 000 UU zasięgu przepisu w serwisie Pyszności.pl - Dodatkowa opcja to możliwość współpracy z kulinarnym influencerem (Jakub Kuroń, Ewa Szczęsna czy Ekocentryczka), który opublikuje wideo ze swoim udziałem na swoim profilu instagramowym