Retail Media w Wirtualnej Polsce dostępne w WPartner
Wirtualna Polska oficjalnie rozszerza swoją ofertę reklamową o segment retail media, debiutując pod marką WPartner for Retailers – nowym produktem dedykowanym sprzedawcom i e-commerce.
Wirtualna Polska oficjalnie rozszerza swoją ofertę reklamową o segment retail media, debiutując pod marką WPartner for Retailers – nowym produktem dedykowanym sprzedawcom i e-commerce.
Wirtualna Polska Media uzupełnia ofertę innowacyjnej rodziny produktów AI o WP Booster (CPC) - optymalizowany pod zdarzenia kluczowe.
Temu tematowi poświęciliśmy ostatnie spotkanie z klientami, które odbyło się w nietuzinkowym miejscu bo w siedzibie Volvo w Warszawie!
Do Wirtualnej Polski wraca Jacek Stańczyk. Od 1 marca obejmie stanowisko szefa portalu o2. Szefem obszaru Technologie zostanie Marcin Haber, do tej pory odpowiedzialny za dział biznes we Wprost.
Czy Zetki konsumują wyłącznie video i Tik Toka? To tylko kilka zagadnień poruszonych podczas konferencji "Pokaż swój Rizz" organizowanej przez Grupę Wirtualna Polska i Vibez.pl
Serwis VIBEZ zyskał nową, atrakcyjną odsłonę. Strona główna jest wzbogacona o animowane i interaktywne elementy. Ulepszona została także wersja mobilna, która generuje największy ruch użytkowników.