Telewizja WP z historycznym rekordem oglądalności
W listopadzie 2019 roku Telewizja WP zanotowała rekordową oglądalność, która wyniosła 0,55% w grupie all 16-49. To najlepszy wynik w historii stacji, która obchodzi właśnie swoje trzecie urodziny.
W listopadzie 2019 roku Telewizja WP zanotowała rekordową oglądalność, która wyniosła 0,55% w grupie all 16-49. To najlepszy wynik w historii stacji, która obchodzi właśnie swoje trzecie urodziny.
WP brand studio przygotowało serię wideo o elektromobilności i samochodach elektrycznych. Cykl powstaje we współpracy z domem mediowym OMD na zamówienie marki Mercedes-Benz.
Od stycznia 2020 roku Michał Pol rozpoczyna współpracę z serwisem WP SportoweFakty.
Pudelek.pl, najbardziej rozpoznawalny serwis show-biznesowy w Polsce, wystartował w nowej odsłonie.
WP wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100% widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca. To pierwsza taka oferta wśród polskich wydawców internetowych.
Wirtualna Polska Media kupiła od Grupy Oponeo 100% akcji spółki AutoCentrum.pl S.A. Kwota transakcji wyniosła 9,3 mln złotych. Nowym prezesem AutoCentrum został Rafał Warecki.