Czym się zajmujemy
nasza oferta

Jako największe medium online odpowiadamy na potrzeby reklamodawców. Wybierz cel dla Twojej kampanii, a my wskażemy produkt z naszej oferty, który pomoże Ci go osiągnąć.

arrow
  • Zbuduj odpowiedni zasięg w wybranej grupie docelowej!

    DISPLAY DIRECT

    Produkty emitowane w formie stałej lub odsłonowej na serwisach tematycznych lub w całej przestrzeni WPM.

    PAKIET STAŁE OBECNOŚCI

    Reklama bannerowa, często z wykorzystaniem rich media, rozliczana w modelu flat fee. Oferta obejmuje stałą obecność reklamową, a jej czas trwania ustalany jest indywidualnie z Klientem. Bannery wyświetlane są w serwisach tematycznych, Stronie Głównej WP lub o2 oraz Poczcie WP i o2.

    PAKIET ZASIĘGOWE

    Reklama bannerowa, często z wykorzystaniem rich media, rozliczania w modelu cost per mille, czyli za 1000 odsłon. Emisja reklamy nastawiona jest na dotarcie do jak największej liczby odbiorców, co zapewniamy poprzez publikację bannerów w obrębie wszystkich serwisów WP.

    PAKIET TEMATYCZNE

    Reklama bannerowa, często z wykorzystaniem rich media, rozliczania w modelu cost per mille, czyli za 1000 odsłon. Reklama emitowana jest w obrębie wszystkich serwisów WP tematycznie dopasowanych do oferty Klienta.

    PROGRAMMATIC

    Pełne odwzorowanie siatki reklamowej WPM dostępne w zakupie programatycznym. Display, wideo, mobile, audio, mobile app. Dowolny kanał zakupu: OA, PA, PD, PG. Możliwość precyzyjnego dotarcia do interesujących markę użytkowników.​

    PROGRAMMATIC DISPLAY

    Emisja standardowych oraz niestandardowych bannerów za pośrednictwem deali w platformach sprzedaży programatycznej z możliwością nałożenia danych WP Data Power. Dostępne modele sprzedaży: Private Auctions, Preferred Deal, Programmatic Guaranteed.

    PROGRAMMATIC AUDIO

    Emisja spotów audio dostępnych via platformę programatyczną AdForm DSP/SSP.

    PROGRAMMATIC WIDEO

    Formaty wideo takie jak Instream Video Ad, Dynamic Ad Insertion (Midroll), Outstream Video Ad dostępne za pośrednictwem platform sprzedaży programatycznej z możliwością nałożenia danych WP Data Power. Dostępne modele sprzedaży: Private Auctions, Preferred Deal, Programmatic Guaranteed.

    OPEN MARKET

    Emisja kampanii display, wideo oraz natywnych na powierzchni udostępnianej w modelu programmatic w otwartej aukcji w szerokim wachlarzu formatów. Dostęp do powierzchni w Open Markecie przez największe platformy podażowe.

    SPOT AUDIO

    Spoty reklamowe o długości 15 lub 30 sek. emitowane w bloku 30-sekundowym pomiędzy utworami muzycznymi w playerze Open FM. Rozliczane są w modelu CPM. Spoty dostępne są w modelu direct i programmatic.

    WP DATA POWER

    Autorskie narzędzie WPM do profilowania użytkowników według ich demografii, lokalizacji i zachowań konsumenckich. Umożliwia precyzyjne docieranie do wybranej grupy odbiorców.​

    PROFIL BEHAWIORALNY

    Wyselekcjonowana grupa użytkowników konsumujących treści w określonym czasie zgodne z ich zainteresowaniami, potrzebami i intencjami zakupowymi. Na tej podstawie analizowana jest ich aktywność w sieci, co pozwala na efektywny dobór komunikatów reklamowych. Profile pozwalają zoptymalizować koszty dotarcia do użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.

    PROFIL KONSUMENCKI

    Twarde dane o użytkownikach, którzy korzystają z określonych usług i serwisów. Na ich podstawie przygotowujemy dopasowane komunikaty reklamowe o dużej skuteczności.

    PROFIL DEMOGRAFICZNy

    Deklaratywne dane takie jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania lub branża. Umożliwiają one rozbudowę baz mailingowych, co pozwala nam skutecznie realizować zindywidualizowane wysyłki mailingu reklamowego.

    WP TRAPPING

    Autorska technologia identyfikowania użytkowników w danym czasie i w określonym miejscu. Umożliwia targetowanie kampanii reklamowej na podstawie danych o historycznej lokalizacji użytkownika i kierowanie do niego reklam, również na długo po opuszczeniu lokalizacji.

    WP PIXEL

    Przekazuje dane o akcjach wykonanych przez użytkowników podczas wizyt na stronie Klienta. Umożliwia przeprowadzenie analizy użytkowników z użyciem wiedzy posiadanej w WP (budowa wiedzy dzięki profilom behawioralnym, demograficznym i parametrów widowni).

    MAILING

    Już na wstępnie warto podkreślić, że mailing nie jest tym samym co newsletter. Podstawową różnicą między mailingiem a newsletterem jest brak systematyczności wysyłania. Decydując się na mailing docieramy do Klienta z konkretnym produktem lub propozycją. Odbiorca wzywany do działania (call to action) może od razu otrzymać korzyść.

    CONTENT MARKETING

    Produkty opowiadające historie marek, które skutecznie angażują odbiorców. To treści, wideo i kompleksowe akcje, w których wykorzystywane są niestandardowe narzędzia. Akcje przygotowywane są od strategii, przez produkcję i realizację z gwarancją jakościowych KPI.

    INTERAKTYWNY STORYTELLING

    Produkty, w których opowiadamy historie marek, angażując odbiorców poprzez wykorzystanie interaktywnych elementów, materiałów wideo i customizowanych niestandardowych rozwiązań. Oferujemy formaty mierzalne za pomocą wskaźników ilościowych i jakościowych.

    BRANDED CONTENT VIDEO

    Format wideo, w którym za podstawę scenariusza służy produkt Klienta wpleciony w ciekawą i angażującą historię. Format realizowany jest w ramach kontekstowo dopasowanych serwisów, dzięki czemu docieramy do potencjalnie zainteresowanych grup odbiorców.

    ARTYKUŁY

    Wysokiej jakości treści natywne z lokowaniem produktu, który osadzany jest w kontekście angażującej historii. Klienta w ramach formatu przedstawiamy jako partnera treści. Artykuły tworzone są przez zespół redakcyjny i publikowane w obrębie serwisów tematycznych i Strony Głównej WP, co gwarantuje wysokie zasięgi. Skuteczność contentu zapewniana jest poprzez formę artykułów, dostosowaną do aktualnych trendów.

    MAGAZYN I STREFA MARKI

    Dedykowane miejsce dla Klienta w ramach domeny WP, w którym umieszczamy natywne i sponsorowane treści w unikalnej oprawie graficznej. Format charakteryzuje wysoki poziom szczegółowości contentu, który zwiększa zaangażowanie użytkowników mierzone m.in. w czasie spędzonym na stronie. Dodatkowym czynnikiem zwiększającym skuteczność sprzedażową artykułów jest product placement, branding Klienta i specjalne moduły zakupowe.

    DNI SPECJALNE

    To oferty związane z aktualnymi wydarzeniami i trendami na rynku. W ofertach proponujemy klientom różnorodne pakiety i niestandardowe rozwiązania, które możemy dowolnie optymalizować, jak i mamy wiele możliwości obecności klienta. Docieramy do określonej grupy klienta i tworzymy angażujące formaty pod dany event. Przykładowe dni specjalne: Mapa pyleń, Wakacje, Recycling, Remont na 5+, Final 8 Ligi Mistrzów, Back to school, Smog Alert i wiele innych…

    QUIZY

    WP Respondo to przygotowany wspólnie z marką interaktywny format treści oparty o quiz, np. test wiedzy, sondę lub psychotest. Scenariusz quizu może w sprytny sposób rozróżnić użytkowników zainteresowanych różnymi atrybutami produktu klienta. Natywny i angażujący charakter Respondo sprawia, że jest on świetnym produktem do zbierania grup użytkowników do przyszłej kampanii w środowisku WP Media. Markę lub produkt Klienta lokujemy w treści wstępu lub w treści pytań. Korzyścią quizów to dotarcie do docelowej grypy klienta, dłuższy czas kontaktu z komunikatem marki, zwiększenie rozpoznawalności marki. Inspiracja i wywołanie potrzeby zakupu wśród potencjalnych klientów.

    MOBILE DISPLAY DIRECT

    INTERACTIVE STORIES

    Interaktywny format umożliwiający emisję kilku statycznych grafik oraz materiałów wideo w obrębie jednej odsłony reklamowej. Każdy materiał może trwać maksymalnie 15 sek. Dowolnie skonfigurowany mix materiałów układany jest na linii czasu, a użytkownik może swobodnie przełączać się pomiędzy poszczególnymi planszami. Format umożliwia budowanie historii usług i produktów w ramach klasycznych emisji bannerowych.

    RECTANGLE AKTYWIZUJĄCY

    Display'owy format reklamowy łączący grafikę statyczną z modyfikowalną natywną belką. Format skaluje się do wielkości ekranu, umożliwia także elastyczne zarządzanie komunikatem w obrębie jednej kreacji statycznej. Natywna emisja dostosowana do każdego serwisu wpływa na poprawę wskaźników klikalności.

  • Opowiedz o Twojej marce w odpowiednim i bezpiecznym otoczeniu!

    CONTENT MARKETING

    Produkty opowiadające historie marek, które skutecznie angażują odbiorców. To treści, wideo i kompleksowe akcje, w których wykorzystywane są niestandardowe narzędzia. Akcje przygotowywane są od strategii, przez produkcję i realizację z gwarancją jakościowych KPI.

    INTERAKTYWNY STORYTELLING

    Produkty, w których opowiadamy historie marek, angażując odbiorców poprzez wykorzystanie interaktywnych elementów, materiałów wideo i customizowanych niestandardowych rozwiązań. Oferujemy formaty mierzalne za pomocą wskaźników ilościowych i jakościowych.

    BRANDED CONTENT VIDEO

    Format wideo, w którym za podstawę scenariusza służy produkt Klienta wpleciony w ciekawą i angażującą historię. Format realizowany jest w ramach kontekstowo dopasowanych serwisów, dzięki czemu docieramy do potencjalnie zainteresowanych grup odbiorców.

    ARTYKUŁY

    Wysokiej jakości treści natywne z lokowaniem produktu, który osadzany jest w kontekście angażującej historii. Klienta w ramach formatu przedstawiamy jako partnera treści. Artykuły tworzone są przez zespół redakcyjny i publikowane w obrębie serwisów tematycznych i Strony Głównej WP, co gwarantuje wysokie zasięgi. Skuteczność contentu zapewniana jest poprzez formę artykułów, dostosowaną do aktualnych trendów.

    MAGAZYN I STREFA MARKI

    Dedykowane miejsce dla Klienta w ramach domeny WP, w którym umieszczamy natywne i sponsorowane treści w unikalnej oprawie graficznej. Format charakteryzuje wysoki poziom szczegółowości contentu, który zwiększa zaangażowanie użytkowników mierzone m.in. w czasie spędzonym na stronie. Dodatkowym czynnikiem zwiększającym skuteczność sprzedażową artykułów jest product placement, branding Klienta i specjalne moduły zakupowe.

    DNI SPECJALNE

    To oferty związane z aktualnymi wydarzeniami i trendami na rynku. W ofertach proponujemy klientom różnorodne pakiety i niestandardowe rozwiązania, które możemy dowolnie optymalizować, jak i mamy wiele możliwości obecności klienta. Docieramy do określonej grupy klienta i tworzymy angażujące formaty pod dany event. Przykładowe dni specjalne: Mapa pyleń, Wakacje, Recycling, Remont na 5+, Final 8 Ligi Mistrzów, Back to school, Smog Alert i wiele innych…

    QUIZY

    WP Respondo to przygotowany wspólnie z marką interaktywny format treści oparty o quiz, np. test wiedzy, sondę lub psychotest. Scenariusz quizu może w sprytny sposób rozróżnić użytkowników zainteresowanych różnymi atrybutami produktu klienta. Natywny i angażujący charakter Respondo sprawia, że jest on świetnym produktem do zbierania grup użytkowników do przyszłej kampanii w środowisku WP Media. Markę lub produkt Klienta lokujemy w treści wstępu lub w treści pytań. Korzyścią quizów to dotarcie do docelowej grypy klienta, dłuższy czas kontaktu z komunikatem marki, zwiększenie rozpoznawalności marki. Inspiracja i wywołanie potrzeby zakupu wśród potencjalnych klientów.

    DISPLAY DIRECT

    Produkty emitowane w formie stałej lub odsłonowej na serwisach tematycznych lub w całej przestrzeni WPM.

    WIDEO

    Produkty Wideo emitowane w formie spotów 6, 15 lub 30 sekundowych przed materiałami redakcyjnymi w serwisach lub na platfromach wideo. Możliwość wykorzystania nakładek graficznych do wzbogacenia przekazu spotu wideo. Opcja przygotowania materiału wideo pod scenariusz Klienta z wykorzystaniem zaplecza produkcyjnego WPM.​

    BRANDED CONTENT VIDEO

    Format wideo, w którym za podstawę scenariusza służy produkt Klienta wpleciony w ciekawą i angażującą historię. Format realizowany jest w ramach kontekstowo dopasowanych serwisów, dzięki czemu docieramy do potencjalnie zainteresowanych grup odbiorców.

    SPOT WIDEO ONLINE

    Spoty wideo umożliwiające przekierowanie na landing page Klienta. Spoty emitowane są przed materiałem redakcyjnym. Reklama rozliczana jest w kilku modelach: "3x100", vCPM, CPV. Do wyboru mamy kilka długości reklam: 6, 15 i 30 sek. Istnieje też możliwość emisji spotów o indywidualnie dopasowanej długości po uprzednim zatwierdzeniu przez Biuro Reklamy. ​

    INTERAKTYWNY SPOT WIDEO

    Reklama wideo oraz wykorzystanie przestrzeni jej playera na interaktywne, klikalne elementów. Mogą one występować w formie prostych i przystępnych buttonów lub jako bardziej rozbudowane nakładki graficzne, dopasowane do wymagań Klienta. Reklamy mogą być targetowane w różnoraki sposób: np. geolokalizacyjnie, bahawioralnie, pogodowo.

    WIDEO E-COMMERCE

    Spoty wideo pojawiające się w playerze WP przed odtworzeniem materiału redakcyjnego. Podczas emisji w przestrzeni spotu pojawiają się w wybranych momentach kafelki z produktami wraz z metką informującą o cenie. Kliknięcie w ikonkę może przekierować bezpośrednio do koszyka z produktem znajdującym się na landing page’u Klienta.

    BRANDING PLAYERA

    To format reklamowy display korespondujący z playerem wideo lub audio, składający się z belki dolnej i górnej emitowany z materiałem redakcyjnym wideo (lub na planszy audio) w centralnej części ekranu.

    Mobile Bumper Video Ad

    Niepomijalny spot wideo in-stream o maksymalnej długości 6 sek. Jego emisja ma na celu wykorzystanie momentu największej atencji użytkownika i przykucie jego uwagi zwięzłą formą reklamową. Bumper Video Ad dedykowany jest przede wszystkim na urządzenia mobilne, ponieważ nie obciąża w dużym stopniu łącza. Jednak z powodzeniem może być stosowany także na urządzeniach desktopowych.

    Mobile Vertical Video Ad

    Format wideo out-stream dedykowany na urządzenia mobilne. Zastosowany wertykalny aspekt wideo (9:16) koresponduje ze sposobem konsumpcji treści przez użytkowników urządzeń mobilnych, umożliwiając ekspozycję materiału na znacznie większej powierzchni w porównaniu do standardowego wideo.

    AUDIO

    Produkty audio emitowane w radiu online Open.fm sprzedawane w modelu bezpośrednim i programatycznym. Możliwość dopasowania layoutu stacji radiowej do wymogów wizualnych Klienta.​

    PROGRAMMATIC AUDIO

    Emisja spotów audio dostępnych via platformę programatyczną AdForm DSP/SSP.

    SPOT AUDIO

    Spoty reklamowe o długości 15 lub 30 sek. emitowane w bloku 30-sekundowym pomiędzy utworami muzycznymi w playerze Open FM. Rozliczane są w modelu CPM. Spoty dostępne są w modelu direct i programmatic.

    BRANDING PLAYERA

    To format reklamowy display korespondujący z playerem wideo lub audio, składający się z belki dolnej i górnej emitowany z materiałem redakcyjnym wideo (lub na planszy audio) w centralnej części ekranu.

    PLANSZA SPONSORSKA

    Zapowiedź audio oraz banner wyświetlany w playerze Open FM przy uruchomieniu stacji.

    PODCAST

    Rozmowa z gośćmi zapisane w formie nagrania audio umieszczonych w serwisie Open FM lub ekspozycja serii gotowych nagrań Klienta.

    SPONSORING STACJI OPEN FM

    Sponsoring jednej ze 170 stacji muzycznych Open FM, obejmujący branding, w którego skład wchodzi: nazwa Klienta w stacji, oznaczenia sponsorskie, kreacje display oraz wyłączność na reklamę audio w stacji.

    DEDYKOWANA STACJA

    Stworzenie nowej, autorskiej stacji w serwisie Open FM, przygotowanej specjalnie dla Klienta. Usługa obejmuje: nazwę Klienta w stacji, oznaczenia sponsorskie, kreacje display, wyłączność na reklamę audio w stacji.

    TELEWIZJA WP

    Sprzedaż spotów reklamowych jest prowadzona przez Biuro Reklamy Polsat Media. Natomiast, sprzedaż akcji specjalnych oraz branded video content przez Biuro Reklamy WP.

    MOBILE DISPLAY DIRECT

    INTERACTIVE STORIES

    Interaktywny format umożliwiający emisję kilku statycznych grafik oraz materiałów wideo w obrębie jednej odsłony reklamowej. Każdy materiał może trwać maksymalnie 15 sek. Dowolnie skonfigurowany mix materiałów układany jest na linii czasu, a użytkownik może swobodnie przełączać się pomiędzy poszczególnymi planszami. Format umożliwia budowanie historii usług i produktów w ramach klasycznych emisji bannerowych.

    RECTANGLE AKTYWIZUJĄCY

    Display'owy format reklamowy łączący grafikę statyczną z modyfikowalną natywną belką. Format skaluje się do wielkości ekranu, umożliwia także elastyczne zarządzanie komunikatem w obrębie jednej kreacji statycznej. Natywna emisja dostosowana do każdego serwisu wpływa na poprawę wskaźników klikalności.

  • Zachęcaj odbiorców do długiego kontaktu z Twoją marką w sposób dopasowany do jej DNA!

    WP DATA POWER

    Autorskie narzędzie WPM do profilowania użytkowników według ich demografii, lokalizacji i zachowań konsumenckich. Umożliwia precyzyjne docieranie do wybranej grupy odbiorców.​

    PROFIL BEHAWIORALNY

    Wyselekcjonowana grupa użytkowników konsumujących treści w określonym czasie zgodne z ich zainteresowaniami, potrzebami i intencjami zakupowymi. Na tej podstawie analizowana jest ich aktywność w sieci, co pozwala na efektywny dobór komunikatów reklamowych. Profile pozwalają zoptymalizować koszty dotarcia do użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.

    PROFIL KONSUMENCKI

    Twarde dane o użytkownikach, którzy korzystają z określonych usług i serwisów. Na ich podstawie przygotowujemy dopasowane komunikaty reklamowe o dużej skuteczności.

    PROFIL DEMOGRAFICZNy

    Deklaratywne dane takie jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania lub branża. Umożliwiają one rozbudowę baz mailingowych, co pozwala nam skutecznie realizować zindywidualizowane wysyłki mailingu reklamowego.

    WP TRAPPING

    Autorska technologia identyfikowania użytkowników w danym czasie i w określonym miejscu. Umożliwia targetowanie kampanii reklamowej na podstawie danych o historycznej lokalizacji użytkownika i kierowanie do niego reklam, również na długo po opuszczeniu lokalizacji.

    WP PIXEL

    Przekazuje dane o akcjach wykonanych przez użytkowników podczas wizyt na stronie Klienta. Umożliwia przeprowadzenie analizy użytkowników z użyciem wiedzy posiadanej w WP (budowa wiedzy dzięki profilom behawioralnym, demograficznym i parametrów widowni).

    CONTENT MARKETING

    Produkty opowiadające historie marek, które skutecznie angażują odbiorców. To treści, wideo i kompleksowe akcje, w których wykorzystywane są niestandardowe narzędzia. Akcje przygotowywane są od strategii, przez produkcję i realizację z gwarancją jakościowych KPI.

    INTERAKTYWNY STORYTELLING

    Produkty, w których opowiadamy historie marek, angażując odbiorców poprzez wykorzystanie interaktywnych elementów, materiałów wideo i customizowanych niestandardowych rozwiązań. Oferujemy formaty mierzalne za pomocą wskaźników ilościowych i jakościowych.

    BRANDED CONTENT VIDEO

    Format wideo, w którym za podstawę scenariusza służy produkt Klienta wpleciony w ciekawą i angażującą historię. Format realizowany jest w ramach kontekstowo dopasowanych serwisów, dzięki czemu docieramy do potencjalnie zainteresowanych grup odbiorców.

    ARTYKUŁY

    Wysokiej jakości treści natywne z lokowaniem produktu, który osadzany jest w kontekście angażującej historii. Klienta w ramach formatu przedstawiamy jako partnera treści. Artykuły tworzone są przez zespół redakcyjny i publikowane w obrębie serwisów tematycznych i Strony Głównej WP, co gwarantuje wysokie zasięgi. Skuteczność contentu zapewniana jest poprzez formę artykułów, dostosowaną do aktualnych trendów.

    MAGAZYN I STREFA MARKI

    Dedykowane miejsce dla Klienta w ramach domeny WP, w którym umieszczamy natywne i sponsorowane treści w unikalnej oprawie graficznej. Format charakteryzuje wysoki poziom szczegółowości contentu, który zwiększa zaangażowanie użytkowników mierzone m.in. w czasie spędzonym na stronie. Dodatkowym czynnikiem zwiększającym skuteczność sprzedażową artykułów jest product placement, branding Klienta i specjalne moduły zakupowe.

    DNI SPECJALNE

    To oferty związane z aktualnymi wydarzeniami i trendami na rynku. W ofertach proponujemy klientom różnorodne pakiety i niestandardowe rozwiązania, które możemy dowolnie optymalizować, jak i mamy wiele możliwości obecności klienta. Docieramy do określonej grupy klienta i tworzymy angażujące formaty pod dany event. Przykładowe dni specjalne: Mapa pyleń, Wakacje, Recycling, Remont na 5+, Final 8 Ligi Mistrzów, Back to school, Smog Alert i wiele innych…

    QUIZY

    WP Respondo to przygotowany wspólnie z marką interaktywny format treści oparty o quiz, np. test wiedzy, sondę lub psychotest. Scenariusz quizu może w sprytny sposób rozróżnić użytkowników zainteresowanych różnymi atrybutami produktu klienta. Natywny i angażujący charakter Respondo sprawia, że jest on świetnym produktem do zbierania grup użytkowników do przyszłej kampanii w środowisku WP Media. Markę lub produkt Klienta lokujemy w treści wstępu lub w treści pytań. Korzyścią quizów to dotarcie do docelowej grypy klienta, dłuższy czas kontaktu z komunikatem marki, zwiększenie rozpoznawalności marki. Inspiracja i wywołanie potrzeby zakupu wśród potencjalnych klientów.

    RICH MEDIA

    Interaktywne Produkty Wideo i Display emitowane w przestrzeni WPM do angażowania użytkownika, prezentowania przekazu w niestandardowy sposób np.. Poprzez umieszczanie galerii zdjęć, lokalizatora, kontaktu do najbliższego sklepu w ramach reklamy.​

    INTERAKTYWNY SPOT WIDEO

    Reklama wideo oraz wykorzystanie przestrzeni jej playera na interaktywne, klikalne elementów. Mogą one występować w formie prostych i przystępnych buttonów lub jako bardziej rozbudowane nakładki graficzne, dopasowane do wymagań Klienta. Reklamy mogą być targetowane w różnoraki sposób: np. geolokalizacyjnie, bahawioralnie, pogodowo.

    WIDEO E-COMMERCE

    Spoty wideo pojawiające się w playerze WP przed odtworzeniem materiału redakcyjnego. Podczas emisji w przestrzeni spotu pojawiają się w wybranych momentach kafelki z produktami wraz z metką informującą o cenie. Kliknięcie w ikonkę może przekierować bezpośrednio do koszyka z produktem znajdującym się na landing page’u Klienta.

    INTERAKTYWNY DISPLAY

    Format reklamowy bazujący na standardowej reklamie display, wzbogacony o interaktywne elementy mogące zawierać np. dźwięk, wideo, czy też animację. Format angażuje odbiorcę i zachęca do interakcji. Wpływa to na atrakcyjność przekazu i jego skuteczność, a tym samym na kluczowe dla Klienta parametry kampanii.

    MOBILE DISPLAY DIRECT

    INTERACTIVE STORIES

    Interaktywny format umożliwiający emisję kilku statycznych grafik oraz materiałów wideo w obrębie jednej odsłony reklamowej. Każdy materiał może trwać maksymalnie 15 sek. Dowolnie skonfigurowany mix materiałów układany jest na linii czasu, a użytkownik może swobodnie przełączać się pomiędzy poszczególnymi planszami. Format umożliwia budowanie historii usług i produktów w ramach klasycznych emisji bannerowych.

    RECTANGLE AKTYWIZUJĄCY

    Display'owy format reklamowy łączący grafikę statyczną z modyfikowalną natywną belką. Format skaluje się do wielkości ekranu, umożliwia także elastyczne zarządzanie komunikatem w obrębie jednej kreacji statycznej. Natywna emisja dostosowana do każdego serwisu wpływa na poprawę wskaźników klikalności.

  • Pozyskuj nowe kontakty do odbiorców zainteresowanych Twoim produktem.
    Wzbudzaj chęć zakupu Twojej marki!

    WP DATA POWER

    Autorskie narzędzie WPM do profilowania użytkowników według ich demografii, lokalizacji i zachowań konsumenckich. Umożliwia precyzyjne docieranie do wybranej grupy odbiorców.​

    PROFIL BEHAWIORALNY

    Wyselekcjonowana grupa użytkowników konsumujących treści w określonym czasie zgodne z ich zainteresowaniami, potrzebami i intencjami zakupowymi. Na tej podstawie analizowana jest ich aktywność w sieci, co pozwala na efektywny dobór komunikatów reklamowych. Profile pozwalają zoptymalizować koszty dotarcia do użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.

    PROFIL KONSUMENCKI

    Twarde dane o użytkownikach, którzy korzystają z określonych usług i serwisów. Na ich podstawie przygotowujemy dopasowane komunikaty reklamowe o dużej skuteczności.

    PROFIL DEMOGRAFICZNy

    Deklaratywne dane takie jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania lub branża. Umożliwiają one rozbudowę baz mailingowych, co pozwala nam skutecznie realizować zindywidualizowane wysyłki mailingu reklamowego.

    WP TRAPPING

    Autorska technologia identyfikowania użytkowników w danym czasie i w określonym miejscu. Umożliwia targetowanie kampanii reklamowej na podstawie danych o historycznej lokalizacji użytkownika i kierowanie do niego reklam, również na długo po opuszczeniu lokalizacji.

    WP PIXEL

    Przekazuje dane o akcjach wykonanych przez użytkowników podczas wizyt na stronie Klienta. Umożliwia przeprowadzenie analizy użytkowników z użyciem wiedzy posiadanej w WP (budowa wiedzy dzięki profilom behawioralnym, demograficznym i parametrów widowni).

    CONTENT MARKETING

    Produkty opowiadające historie marek, które skutecznie angażują odbiorców. To treści, wideo i kompleksowe akcje, w których wykorzystywane są niestandardowe narzędzia. Akcje przygotowywane są od strategii, przez produkcję i realizację z gwarancją jakościowych KPI.

    INTERAKTYWNY STORYTELLING

    Produkty, w których opowiadamy historie marek, angażując odbiorców poprzez wykorzystanie interaktywnych elementów, materiałów wideo i customizowanych niestandardowych rozwiązań. Oferujemy formaty mierzalne za pomocą wskaźników ilościowych i jakościowych.

    BRANDED CONTENT VIDEO

    Format wideo, w którym za podstawę scenariusza służy produkt Klienta wpleciony w ciekawą i angażującą historię. Format realizowany jest w ramach kontekstowo dopasowanych serwisów, dzięki czemu docieramy do potencjalnie zainteresowanych grup odbiorców.

    ARTYKUŁY

    Wysokiej jakości treści natywne z lokowaniem produktu, który osadzany jest w kontekście angażującej historii. Klienta w ramach formatu przedstawiamy jako partnera treści. Artykuły tworzone są przez zespół redakcyjny i publikowane w obrębie serwisów tematycznych i Strony Głównej WP, co gwarantuje wysokie zasięgi. Skuteczność contentu zapewniana jest poprzez formę artykułów, dostosowaną do aktualnych trendów.

    MAGAZYN I STREFA MARKI

    Dedykowane miejsce dla Klienta w ramach domeny WP, w którym umieszczamy natywne i sponsorowane treści w unikalnej oprawie graficznej. Format charakteryzuje wysoki poziom szczegółowości contentu, który zwiększa zaangażowanie użytkowników mierzone m.in. w czasie spędzonym na stronie. Dodatkowym czynnikiem zwiększającym skuteczność sprzedażową artykułów jest product placement, branding Klienta i specjalne moduły zakupowe.

    DNI SPECJALNE

    To oferty związane z aktualnymi wydarzeniami i trendami na rynku. W ofertach proponujemy klientom różnorodne pakiety i niestandardowe rozwiązania, które możemy dowolnie optymalizować, jak i mamy wiele możliwości obecności klienta. Docieramy do określonej grupy klienta i tworzymy angażujące formaty pod dany event. Przykładowe dni specjalne: Mapa pyleń, Wakacje, Recycling, Remont na 5+, Final 8 Ligi Mistrzów, Back to school, Smog Alert i wiele innych…

    QUIZY

    WP Respondo to przygotowany wspólnie z marką interaktywny format treści oparty o quiz, np. test wiedzy, sondę lub psychotest. Scenariusz quizu może w sprytny sposób rozróżnić użytkowników zainteresowanych różnymi atrybutami produktu klienta. Natywny i angażujący charakter Respondo sprawia, że jest on świetnym produktem do zbierania grup użytkowników do przyszłej kampanii w środowisku WP Media. Markę lub produkt Klienta lokujemy w treści wstępu lub w treści pytań. Korzyścią quizów to dotarcie do docelowej grypy klienta, dłuższy czas kontaktu z komunikatem marki, zwiększenie rozpoznawalności marki. Inspiracja i wywołanie potrzeby zakupu wśród potencjalnych klientów.

    PERFORMANCE

    Cała gama najskuteczniejszych produktów reklamowych display oraz mailing dostępnych w ofercie WPM i rozliczanych w modelach efektywnościowych. Integralną częścią oferty jest możliwość emisji także na powierzchniach zewnętrznych z wykorzystaniem naszych unikalnych narzędzi emisyjnych.​

    WP PIXEL

    Przekazuje dane o akcjach wykonanych przez użytkowników podczas wizyt na stronie Klienta. Umożliwia przeprowadzenie analizy użytkowników z użyciem wiedzy posiadanej w WP (budowa wiedzy dzięki profilom behawioralnym, demograficznym i parametrów widowni).

    PERFORMANCE MAILING

    Jeden z najskuteczniejszych formatów reklamowych w naszej ofercie. Swoją efektywność zawdzięcza możliwości dotarcia do określonych segmentów odbiorców odpowiadających zapotrzebowaniu Klienta. Wykorzystujemy do tego celu zarówno standardową wysyłkę mailingu statycznego, jak również mailing dynamiczny, w którym kreacja tworzona jest na podstawie historii każdego z użytkowników. Oferujemy także mailing domykający koszyk. Prezentujemy w nim produkt już z poziomu widoku skrzynki pocztowej. Dostępne są także dodatkowe elementy zwiększające skuteczność, takie jak personalizacja imienia, czy wyróżnienie mailingu poprzez jego podświetlenie.

    NATIVE LINK

    Format natywny, wizualnie dopasowane do widoku na Poczcie – format display'owy imitujący mailing, od lat jeden z najskuteczniejszych w naszej ofercie.

    LEADOWNIK

    Formularz wbudowany w kreację reklamową zachęcającą użytkownika do pozostawienia swoich danych w celu ułatwienia kontaktu z Klientem. Leady przekazywane są do formularza na stronie Klienta lub bezpośrednio do jego bazy.

    NATIVE AD / LINK

    Formaty natywne, wizualnie dopasowane do widoku, na którym są wyświetlane. W ofercie mamy zarówno formaty display wkomponowane w treść serwisów contentowych, jak również native link w Poczcie. Jest to format displayowy imitujący mailing, od lat jeden z najskuteczniejszych w naszej ofercie.

    PERFORMANCE DISPLAY

    Dwa rodzaje formatów reklamowych, standardowe np. Halfpage, Rectangle Skalowany, Karuzela czy formaty Billboardowe (także w wersjach dynamicznych oraz wykorzystujących wideo), jak również nasze autorskie szablony reklam natywnych w emisji cross-device. Ich emisja kierowana jest do odpowiednich grup odbiorców w efektywnościowych modelach rozliczeń, co zapewnia najskuteczniejsze dotarcie do użytkowników. W ramach Performance Display oferujemy także pakiety emisji z ograniczeniem emisji na Stronie Głównej WP (SG Volume) czy w Poczcie WP i o2.

    WP OKAZJE

    Skuteczny sposób na dotarcie do użytkowników przez marki posiadające szeroki wachlarz produktowy. Usługa reklamowa umożliwia szybką finalizację transakcji poprzez retargeting, pozwala też zapoznać się z pełną ofertą Klienta poprzez inspirację. WP Okazje docierają do użytkownika w obrębie powierzchni reklamowej portalu oraz Poczty WP i o2.

    CONTENT DRIVEN COMMERCE

    Natywne, eksperckie treści konsumenckie, tworzone przez specjalistów z redakcji WP. Opisujemy w nich i prezentujemy użytkownikowi produkty z feedów Klientów. Treści publikowane są w redakcyjnym module Porady Konsumenckie na Stronie Głównej WP oraz na całej powierzchni portalu.

    SMS

    Wysyłka SMS i dotarcie z komunikatem bezpośrednio na telefon odbiorcy, realizująca zarówno cele zasięgowe, jak również performance'owe.​

    PERFORMANCE ADVERTISING NETWORK

    Zaawansowany system emisyjny wykorzystujący technologię Programmatic (WP Marketing Cloud). Pozwala on dotrzeć aż do 98% internautów na powierzchni Wirtualnej Polski oraz powierzchniach zewnętrznych. Jedną z najskuteczniejszych form w ofercie jest efektywna reklama natywna.

    E-COMMERCE

    Unikalne produkty i szablony reklamowe, budujące ekosystem zakupowy w WPM. To m.in. rekomendacje produktowe zamieszczane w treściach redakcyjnych, oferty cenowe w WP Okazjach, a także szablony dynamiczne reklam display oraz mailing z dopasowanym do użytkownika przekazem marketingowym.​

    DYNAMICZNY DISPLAY

    Emisja kampanii display na powierzchni portalu oraz powierzchniach zewnętrznych. Reklama targetowana jest w oparciu o historię użytkownika oraz feed produktowy Klienta. Dla osiągnięcia jak najlepszych efektów udostępniamy Klientowi stale rozwijane i aktualizowane biblioteki szablonów reklamowych. Formaty dostosowane są do zmieniających się potrzeb Klienta, który może komunikować aktualne benefity w postaci np. darmowej dostawy, ekstra rabatów, komunikacji wizerunkowej itp. z pomocą dodatkowych elementów w kreacji dynamicznej lub poprzez dodanie statycznej planszy z customizowaną ofertą.

    DYNAMICZNY MAILING

    Najefektywniejszy format reklamowy oparty o feed produktowy Klienta. Polega na stworzeniu kreacji na bazie spersonalizowanych danych o użytkowniku i jego historii zakupowej. Dzięki temu możliwy jest dokładny retargeting oraz inspiracja dopasowana do konkretnego użytkownika. Dodatkowym elementem zwiększającym skuteczność kampanii jest domykanie koszyków poprzez mailing domykający koszyk. Polega on na prezentacji pozostawionego w koszyku produktu już z widoku listingu. Wysyłka realizowana jest do użytkowników Poczty WP i o2.

    CONTENT DRIVEN COMMERCE

    Natywne, eksperckie treści konsumenckie, tworzone przez redakcję WP, w ramach których opisujemy i prezentujemy użytkownikowi produkty z feedów klientów. Treści publikowane w redakcyjnym module Porady Konsumenckie oraz na powierzchni portalu.​

    WP OKAZJE

    Skuteczny sposób na dotarcie do użytkowników przez marki posiadające szeroki wachlarz produktowy. Usługa reklamowa umożliwia szybką finalizację transakcji poprzez retargeting, pozwala też zapoznać się z pełną ofertą Klienta poprzez inspirację. WP Okazje docierają do użytkownika w obrębie powierzchni reklamowej portalu oraz Poczty WP i o2.

    Wideo E-Commerce

    Spoty wideo pojawiające się w playerze WP przed odtworzeniem materiału redakcyjnego. Podczas emisji w przestrzeni spotu pojawiają się w wybranych momentach kafelki z produktami wraz z metką informującą o cenie. Kliknięcie w ikonkę może przekierować bezpośrednio do koszyka z produktem znajdującym się na landing page’u Klienta.

Kompleksowa platforma marketingowa, służąca do prowadzenia skutecznych działań reklamowych na powierzchniach własnych Wirtualnej Polski Media i Holding oraz partnerów biznesowych dzięki dostępnym produktom i narzędziom.

arrow

produkty

marketing
cloud
metrics
audience
center
ads
Nowoczesny, autorski adserwer reklamowy rozwijany pod kątem potrzeb klientów i w pełni wykorzystujący potencjał reklamowy Wirtualnej Polski, realizujący i zarządzający kampaniami reklamowymi.
Automatyzacja realizacji kampanii i zakupu, wzrost efektywności działań, zarządzanie lejkiem zakupowym i jego optymalizacja.
Tworzenie wielokanałowych kampanii, optymalizacja prowadzonych działań, dostęp do powierzchni premium WPM, wykorzystanie pełnego zakresu formatów reklamowych dostępnych w WPM, analityka mediowa, w tym modele atrybucji last- i post-click.
Pozwala mierzyć i zrozumieć zachowania użytkowników na serwisach i e-commerce’ach i na tej podstawie podejmować skuteczne działania reklamowe.
Ocena efektywności działań mediowych, analiza zachowań użytkowników, aktywacja najbardziej wartościowych Klientów e-commerce’ów (listy retargetingowe).
Pełna analityka efektywności działań mediowych, monitorowanie kluczowych wskaźników e-commerce, zestawienie modeli atrybucji sprzedaży last- i post-click, które pozwalają dopasować pomiar skuteczności kampanii do długości procesu decyzyjnego o zakupie.
Rozwiązanie klasy DMP (Data Management Platform) w ramach platformy marketingowej WP to kluczowy element zarządzania wiedzą o użytkownikach. Służy też do dystrybucji tych informacji do systemów emisji reklamy.
Zbieranie danych o użytkownikach usług, serwisów i e-commerce’ów należących do WPH w postaci sygnałów, możliwość grupowania użytkowników z wykorzystaniem dostępnych danych i kryteriów, udostępnianie danych w czasie rzeczywistym do systemów marketingowych i analitycznych.
Tworzenie grup użytkowników na potrzeby kampanii reklamowych realizowanych dla Klientów Holdingu. Grupy są tworzone na podstawie aktywności użytkowników na serwisach WPH, danych profilowych oraz technicznych takich jak geografia, typ i model urządzenia. DMP udostępnia predefiniowane i dedykowane grupy użytkowników. Dedykowane segmenty są tworzone na potrzeby konkretnej kampanii na podstawie briefu reklamodawcy.
samoobsługowe narzędzie, które pozwala wygenerować większą sprzedaż i odzyskać utracone koszyki. Rozliczenie za sprzedaż. Bez ryzyka. Bez pośredników.
unikatowe rozwiązanie z gwarantowanym efektem RoAS, dostęp do najskuteczniejszych produktów reklamowych (mailing, WP Sales Booster), samodzielne zarządzanie kampaniami i analiza wyników oraz algorytmy automatycznie optymalizujące kampanie.
narzędzie dla sklepów e-commerce z branż generujących ponad 60% sprzedaży online w Polsce (PwC): odzież i obuwie, wyposażenie wnętrz, artykułu AGD/RTV, zdrowie i uroda oraz artykułu sportowe.

narzędzia

pixel
sales
booster
viewability
cross-device
Nowoczesny kod o prostej architekturze z krótkim czasem ładowania skryptu przekazuje informacje o akcjach wykonanych podczas wizyt na stronie Klienta, umożliwia pomiar parametrów technicznych, daje możliwość obsługi przez każde narzędzie, które używa kodów marketingowych, pozwala na przeprowadzenie analizy użytkowników Klienta z użyciem wiedzy posiadanej w WPM.
Możliwość bieżącej optymalizacji działań, pomiar liczby konwersji generowanych w ramach działań reklamowych, pomiar stopnia zaangażowania użytkowników, pomiar zdefiniowanych akcji, identyfikacja problemów w procesie konwersji.
Wysyłka retargetowana z wykorzystaniem segmentów audience, zastosowanie trigerowanego mailingu targetowanego.
Jest odpowiedzialny za realizację skutecznych kampanii sprzedażowych bazujących na dynamicznych kreacjach i algorytmach uczących się, na powierzchniach reklamowych WPM oraz u wydawców zewnętrznych.
Umiejętność dynamicznego doboru grupy docelowej, stawki zakupu powierzchni oraz prezentacji odpowiednich produktów.
Dotarcie do 98% użytkowników – odzyskiwanie koszyka, użycie szablonów dynamicznych własnego autorstwa, pełna siatka reklamowa na wszystkich powierzchniach, dotarcie także do użytkowników adblocków, możliwość rozliczenia opartego o ROAS/COS.
Odpowiada za poprawną emisję reklam nastawionych na jak najlepszą widzialność i ich właściwe zliczenie. WPM jako pierwszy podmiot na polskim rynku zaoferowała rozliczenie wszystkich emisji odsłonowych wg vCPM.
Poprawa efektywności emisji odsłonowych, zagwarantowany minimalny czas kontaktu użytkownika z przekazem reklamowym, możliwość stosowania własnych systemów mierzących, ograniczenie kosztów technologicznych, szansa emisji dla Klientów posługujących się innymi standardami widoczności niż IAB.
Odsłonowe kampanie display na wszystkich powierzchniach WPM, kampanie Instream Video Ad w modelu vCPM lub 3x100 (100% widzialne, 100% odtworzone do końca, 100% niepominięte).
Służy identyfikacji użytkownika na wielu urządzeniach i skierowaniu do niego odpowiednio dopasowanej reklamy, w dobrym momencie oraz z właściwą częstotliwością.
Trafianie z ofertą w preferencje zakupowe użytkownika, zwiększanie sprzedaży produktów, zoptymalizowana reklama pod kątem nietrafionych wyświetleń, efektywnie zaplanowany budżet kampanii.
Tworzenie unikalnych, trwałych identyfikatorów użytkowników na podstawie ich rozpoznania na wielu urządzeniach, przeglądarkach i platformach oraz wykorzystywanie tych identyfikatorów w WP Audience Center (DMP). Identyfikator cross-device jest używany także w analityce.