Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot
„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo” to hasło nowej kampanii WP Pilot, której brand hero jest różowy pączek.
„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo” to hasło nowej kampanii WP Pilot, której brand hero jest różowy pączek.
„Dzieci widzą i słyszą. #StopMowieNienawiści”. WP zwraca uwagę na język debaty publicznej i chce wpłynąć na jego zmianę.
Na stronie głównej WP oraz w serwisach Wirtualnej Polski można zobaczyć talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa: „Z tymi co się znają”. Emisja drugiego sezonu w każdy piątek o godzinie 20:00.
Dziesięciu dziennikarzy, multimedialne studio i 250 metrów kwadratowych przestrzeni – tak wyglądać będzie udział money.pl, partnera medialnego podczas XXIX Forum Ekonomicznego w Krynicy.
Najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce, WP SportoweFakty, został patronem medialnym klubu WKS Śląsk Wrocław.
Zespół Wirtualnej Polski ponownie zaprasza do spełnienia marzenia Stanisława Jana Majewskiego i zebrania się 1 sierpnia o godzinie 10 na Skwerze Pamięci Batalionu AK „Zaremba-Piorun”.