W obliczu kryzysu, marki mierzą się z licznymi wyzwaniami komunikacyjnymi np. spadającą intencją zakupową, konwersją, ROI. Bliska współpraca z wydawcą w zakresie mierzenia i dzielenia się wynikami z kampanii, nie tylko wpływa bardzo korzystnie na efekty kampanii efektywnościowych, ale jest wręcz krytyczna w optymalizacji głębokich modeli rozliczeń performance. WP Pixel to odpowiedź WPM na te potrzeby.
- Już 247 klientów, z 30 branż okodowało się WP Pixel
- Klienci okodowani bazujący na retargetingu (ruch z kodów) w kampaniach reklamowych osiągają wzrosty konwersji przy zmniejszonym ruchu na stronie.
W załączniku znajdziecie Państwo materiał informacyjny, a w nim odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz kilka ciekawostek:
- Czym jest WP Pixel?
- Co daje przejście na nową wersję kodu?
- Jakie są zalety i korzyści wynikające z implementacji skryptów?
- Case study tych klientów, którzy zdecydowali się okodować