Wirtualna Polska posadzi las
Ponad 100 tysięcy osób wzięło udział w ogólnopolskim EkoTeście. Zgodnie z obietnicą, WP za każdy wypełniony test przeznaczy 1 zł na posadzenie lasu oraz wsparcie działalności fundacji Las na Zawsze.
Ponad 100 tysięcy osób wzięło udział w ogólnopolskim EkoTeście. Zgodnie z obietnicą, WP za każdy wypełniony test przeznaczy 1 zł na posadzenie lasu oraz wsparcie działalności fundacji Las na Zawsze.
Możliwości reklamowe audio i wideo
W związku ze zbliżającymi się dniami wyprzedaży mamy dla was ofertę Open FM Takeover
Pamiętacie nasz wielki EkoTest? Możemy już podzielić się z Wami wspaniałą wiadomością: Wasza aktywność przełożyła się na konkretną kwotę, którą Wirtualna Polska przeznaczyła na sadzenie lasu.
Zanim się obejrzymy znów będą święta!
Użycie w kampanii formatów Rich Media to możliwość większego zaangażowania użytkowników i zwiększenia atrakcyjności przekazu.