Najnowsza kampania WP Kobiety zwraca uwagę na problem presji społecznej ciążącej głównie na płci żeńskiej – panie często słyszą, że powinny być piękne, silne, niezależne ekonomicznie i światopoglądowo, odważne. Hasła o „sile kobiet” są znane, ale co oznaczają w podejściu indywidualnym? Redakcja zadaje czytelniczkom i bohaterkom kampanii pytanie „Na czym polega MOJA siła i MOJA wszechmoc?” Oprócz głównego spotu w kanałach social media WP Kobiety będą realizowane też mniejsze, przedstawiające indywidualne historie każdej z bohaterek. Codziennie czytelniczki będą mogły zapoznać się z historią kolejnej „Wszechmocnej” – zarówno za pośrednictwem spotów jak i wywiadów pisanych.
– Docierając z przekazem do milionów kobiet, nie chcemy im narzucać utartych schematów, bo zbyt wiele razy już słyszałyśmy, jakie mamy być. W akcji #JestemWszechmocna pokazujemy wzruszające i podnoszące na duchu historie kobiet, które łączy bycie wszechmocną, bez względu na status i czas, w którym znajdują się w życiu – mówi Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek, redaktor naczelna serwisu.
– Jako medium numer jeden w kategorii serwisów kobiecych doskonale rozumiemy potrzeby naszych użytkowniczek. Kontent i jednocześnie produkt tworzymy w sposób, który ma inspirować, ale też dawać realne wskazówki i nieść odpowiedzi na najbardziej palące pytania, które zadają nam Polki. Druga odsłona akcji #JestemWszechmocna to dla nas bardzo ważny moment, ponieważ jest ona integralną częścią WP Kobieta i zapowiada kolejne prokobiece działania – komentuje Weronika Płocha, BO serwisów Lifestyle Wirtualna Polska.
W kampanii wzięły udział: Katarzyna Dacyszyn, Monika Miller, Sandra Kubicka, Aleksandra Hangel, Teresa Schneider, Renata Orłowska. To kobiety z różnym życiowym doświadczeniem, wzmocnione zupełnie innymi przeżyciami. Jedna została narażona na medialny lincz spowodowany chorobą i sobie z nim poradziła, inna zapisała się na taniec brzucha w wieku 60 lat, co dało jej siłę po utracie pracy. Przekazem płynącym z przykładów jest to, że każda kobieta czerpie energię z innych doświadczeń.
Materiał otwierający akcję dostępny jest tutaj.
„A dlaczego Ty jesteś #wszechmocna?” Częścią akcji jest zachęcanie kobiet do tej refleksji i dzielenia się nią na swoich profilach społecznościowych z hashtagiem #JestemWszechmocna.