Dziennikarze Wirtualnej Polski opowiedzą, jak podróżować w ekologiczny sposób, a także pokażą miejsca, w których już teraz widać skutki postępujących zmian klimatu. Akcja startuje 1 lipca i potrwa do końca sierpnia.
W ramach akcji dziennikarze Wirtualnej Polski odwiedzą kilkanaście wakacyjnych miejsc
w kraju i przygotują kilkadziesiąt materiałów, które będą publikowane na stronie głównej WP oraz w specjalnym serwisie https://jedziemywpolske.wp.pl/. Będą to nie tylko reportaże, ale też wywiady i materiały wideo. Pokażą, że „ekologiczna Polska” rozwija się coraz szybciej. Widać ją również z dala od wielkich miast. Cykl opowie o miejscach, które warto odwiedzić, często nieodkrytych, a wartych uwagi oraz o tych, których krajobraz ulegnie przekształceniu w związku ze zmianami klimatu.
– Wakacje 2023 nie mogą obejść się bez cyklu „JedziemyWPolskę”, który każdego roku budzi duże zainteresowanie użytkowników WP. Zależy nam na tym, by tworzyć angażujące treści także w sezonie letnim, a sukces naszej akcji pokazuje, że Polacy są głodni opowieści i relacji
z ciekawych miejsc, nawet na urlopach – mówi Michał Gąsior, head of content.
„JedziemyWPolskę” zawita m.in. w Poleskim Parku Narodowym, na Pojezierzu Kujawskim, nad Soliną i oczywiście nad Bałtykiem. Odwiedzi też polskie winnice, beach bary w centrach miast czy budowane przez samorządy w pobliżu ruchliwych dróg tężnie.
W poprzedniej edycji reporterzy WP odwiedzili popularne wakacyjne miejscowości
i doradzili jak w czasach drożyzny podróżować z niewielkim budżetem.
Grupa WP to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w maju 2023 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,9 mln Polaków.