Od niemal 14 lat Pudelek przygląda się życiu gwiazd, opisuje i uszczypliwie komentuje wydarzenia w show-biznesie. Serwis przeszedł właśnie największą zmianę w swojej historii. Zachowując ciągłość graficzną zmienił sposób prezentowania treści, zwłaszcza w wersji mobile.
– 14 lat w internecie to cała era. Nasz król serwisów rozrywkowych potrzebował nie tylko nowego wyglądu. Przede wszystkim potrzebował lepszej technologii. Napisaliśmy go więc od nowa, z nowym CMSem dla dziennikarzy, z nowym wyglądem dla użytkowników, z nową siatką reklamową dla biura reklamy. Po tych zmianach wreszcie będziemy też mieli narzędzia do rywalizacji o ruch SEO – mówi Tomasz Machała, wiceprezes ds. produktu wydawniczego Wirtualna Polska Media.
– Serwis został wykonany przy użyciu nowoczesnych i najpopularniejszych technologii na rynku IT: React, Node.js, Golang. Szczególnie dobrze wpłynęło to na mobile. Poprawiliśmy kluczowe parametry, takie jak szybkość, płynność i responsywność. Uruchomienie nowego Pudelka to również udostępnienie redakcji nowoczesnego CMSa, który poprawi komfort i efektywność w codziennej pracy – mówi Sławomir Kuncewicz, dyrektor departamentu software development w Wirtualnej Polsce.
Pudelek to nie tylko materiały tworzone przez redakcję, to również społeczność, która generuje 200 tys. komentarzy miesięcznie. Dlatego ulepszono system ich publikacji i moderowania. Zmiany dotyczą także strategii programowej.
– Pudelek nadal będzie miał lekki, a zarazem kąśliwy charakter. Nie przestaniemy patrzeć na show-biznes z dystansem. Ale zgodnie z oczekiwaniami naszych użytkowników stawiamy na nowoczesną rozrywkę w formie wideo i rozbudowanie naszej pozycji w social mediach – mówi Agnieszka Rowicka, menadżer ds. rozwoju serwisów show-biznes.
Pudelek ma też nową ofertę reklamową dostosowaną do wszystkich urządzeń. Dostarcza duże, wizerunkowe formaty o wysokim viewability, pakiety z gwarancją widzialnych odsłon oraz produkty content marketingowe.