WPartner umożliwia wydawcom i retailerom integrację powierzchni reklamowych z ofertą WP, korzystając z first‑party data i zaawansowanego targetowania. To strategiczny krok WP w stronę budowania własnego ekosystemu reklamowego, konkurującego zarówno z globalnymi platformami, jak i lokalnymi graczami.
Platforma skierowana jest do dostawców z kluczowych branż – takich jak odzież, elektronika, dom i ogród, zdrowie i uroda – i pozwala markom umieścić reklamy bezpośrednio tam, gdzie zapadają decyzje zakupowe. WPartner stwarza możliwość dotarcia do konsumenta w kluczowym momencie ścieżki zakupowej, wspierając skuteczność kampanii.
Wejście WP do tego segmentu wpisuje się w rosnące tempo inwestycji w retail media – globalnie to już ponad 100 mld USD, w Polsce zaś blisko 800 mln zł rocznie, z udziałem aż 12 % w rynku reklamy cyfrowej.
Jeżeli chcesz dołączyć do sieci WPartner lub zacząć emitować reklamy w największych sklepach e-commerce to skontaktuj się z Biurem Reklamy WPM.