O 1. miejscu WP w rankingu zdecydował wskaźnik siła marki, świadczący zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatów na jej temat.
WP wygrała w kategorii portale internetowe, wynikiem siły marki wynoszącej 2,60 mln pkt. To więcej o 1,2 mln pkt. względem 2019 roku.
Kolejnymi w rankingu były:
- onet.pl - 1,93 mln pkt.
- tvn24 - 1,08 mln pkt.
Badanie Top Marka 2020 objęło aż 500 marek z 50 branż. 13. edycja raportu uwzględniła materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych. Pełny ranking i szczegóły badania znajdziecie w najnowszym numerze magazynu „Press”.