25.11.2024 Biuro Reklamy WP

WP Booster (CPC) optymalizowany pod zdarzenia kluczowe – produkt dostępny dla wybranych klientów

Wirtualna Polska Media uzupełnia ofertę innowacyjnej rodziny produktów AI o WP Booster (CPC) - optymalizowany pod zdarzenia kluczowe.

Nowa odsłona produktu dołącza do istniejącego już  WP Booster (ROAS) i wprowadzonych w listopadzie WP Booster (CPC) oraz WP Booster (CPSC). Te ostatnie są zoptymalizowane pod kątem sesji na stronie klienta – tzw. successful click.  

Rozwiązanie pozwala zwiększyć zakres oferty o głębsze modele rozliczeń, dotychczas nieobecnych w biurach reklamy dużych wydawców mediowych na rynku polskim. Zdarzenia kluczowe zdefiniowane będą jako:  lead, weryfikacja wniosku kredytowego, newsletter, jazda testowa, stworzenie konfiguracji, pobranie cennika lub innego dowolnego pliku czy pobranie aplikacji. 

Dotychczasowe kampanie WP Booster wykazały czterokrotny wzrost efektywności w porównaniu do ręcznie optymalizowanych kampanii CPC.  

zobacz również
29.02.2024 Biuro Prasowe WP

Do Wirtualnej Polski wraca Jacek Stańczyk. Od 1 marca obejmie stanowisko szefa portalu o2. Szefem obszaru Technologie zostanie Marcin Haber, do tej pory odpowiedzialny za dział biznes we Wprost.