Nowa odsłona produktu dołącza do istniejącego już WP Booster (ROAS) i wprowadzonych w listopadzie WP Booster (CPC) oraz WP Booster (CPSC). Te ostatnie są zoptymalizowane pod kątem sesji na stronie klienta – tzw. successful click.
Rozwiązanie pozwala zwiększyć zakres oferty o głębsze modele rozliczeń, dotychczas nieobecnych w biurach reklamy dużych wydawców mediowych na rynku polskim. Zdarzenia kluczowe zdefiniowane będą jako: lead, weryfikacja wniosku kredytowego, newsletter, jazda testowa, stworzenie konfiguracji, pobranie cennika lub innego dowolnego pliku czy pobranie aplikacji.
Dotychczasowe kampanie WP Booster wykazały czterokrotny wzrost efektywności w porównaniu do ręcznie optymalizowanych kampanii CPC.
Rodzina produktów opartych na technologii AI - WP Booster:
WP Booster (CPC) – optymalizowany pod sesje, produkt rozliczany za każdy klik (podobnie jak rynkowe Google PMax).
NOWOŚĆ WP Booster (CPC) - optymalizowany pod zdarzenia kluczowe, takie jak np.: pobranie oferty (branża nieruchomości), zgłoszenie na jazdę próbną (branża automotive), rejestracja na stronie (branża farmaceutyczna). Obecnie produkt dostępny jest dla wybranych klientów Biura Reklamy WPM.
WP Booster (CPSC) – Rozliczany tylko za te kliknięcia, które rzeczywiście prowadzą do sesji na stronie klienta, co stanowi unikalną cechę naszych produktów.
WP Booster (ROAS) - Produkt reklamowy optymalizowany pod konwersję i rozliczany za realną sprzedaż dokonaną na stronie klienta.
Wycenę nowych kampanii realizuje zespół performance Biura Reklamy Wirtualnej Polski Media.