Pierwszym produktem w tej serii był WP SalesBooster, który zadebiutował w lipcu 2020 roku i teraz będzie dostępny pod nową nazwą WP Booster (ROAS).
W ramach WP Booster, wprowadzamy teraz dwa nowe produkty: WP Booster (CPC) i WP Booster (CPSC). Oba są zoptymalizowane pod kątem sesji na stronie klienta – tzw. „successful click”.
- WP Booster (CPC) – Podlegający nieustannej optymalizacji produkt rozliczany za każdy klik (podobnie jak rynkowe Google PMax).
- WP Booster (CPSC) – Rozliczany tylko za te kliknięcia, które rzeczywiście prowadzą do sesji na stronie klienta, co stanowi unikalną cechę naszych produktów.
W przeciwieństwie do WP Booster (ROAS), nowe rozwiązania WP Booster działają w górnej części lejka sprzedażowego, co pozwala na osiągnięcie znacznie większych wolumenów sprzedaży. Testowe kampanie wykazały czterokrotny wzrost efektywności w porównaniu do ręcznie optymalizowanych kampanii CPC.
Wycenę nowych kampanii realizuje zespół performance Biura Reklamy Wirtualnej Polski Media.