WP Social News to pierwsze tego typu rozwiązanie dostępne u polskich wydawców. Narzędzie jest skierowane szczególnie do osób przeglądających treści internetowe na smartfonach, poprzez platformy social media oraz do tych, którzy chcą na bieżąco otrzymywać najważniejsze informacje, ale brak im czasu na ich wyszukiwanie.
Głównym celem nowego rozwiązania jest zapewnienie użytkownikom dostępu do newsów w wygodny i szybki sposób. W ramach produktu mogą zapisać się na dwa rodzaje powiadomień:
- Breaking news – najważniejsze informacje z ostatniej chwili
- Top 10 – najczęściej czytane artykuły z ostatnich 6 lub 24 godzin
Po zapisaniu do WP Social News użytkownik każdego dnia otrzyma wiadomość w Messengerze z odnośnikami do polecanych przez redakcję artykułów w serwisach.
W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji lub zmienić preferencje otrzymywanych powiadomień.
Na start narzędzia zaplanowana jest kampania promocyjna na powierzchniach własnych WP oraz na platformie Facebook. To okazja do nawiązania pierwszej interakcji z botem w Messenegerze i zapisania do subskrypcji.
Aby zacząć korzystać z WP Social News należy:
- Wejść na fanpage WP Wiadomości, WP SportoweFakty lub Money.
- Kliknąć „Wyślij wiadomość” z ikoną Messenger.
- W oknie wiadomości kliknąć „Rozpocznij”, gdzie można spersonalizować otrzymywane informacje.
W przyszłości produkt ten będzie rozwijany o kolejne serwisy.
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych
(totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w sierpniu 2022 roku z produktów internetowych WP korzystało 22 mln Polaków.