Na nowych stanowiskach Agnieszka Wasiak i Monika Głowacka będą odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej oraz rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych i agencji reklamowych. Będą również nadzorować pracę zespołów sprzedażowych w tym departamencie oraz koordynować tworzenie nowych produktów i akcji specjalnych.
– Wyniki osiągane przez nasze zespoły, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy digital WP odgrywa pierwszoplanową rolę. Dziękuję Marzenie Zabielskiej za wieloletnie zarządzanie Departamentem Sprzedaży Agencyjnej. Jestem też przekonany, że bogate doświadczenie Agnieszki Wasiak i Moniki Głowackiej pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować partnerskie relacje z naszymi kluczowymi klientami – mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales Wirtualnej Polski Media S.A.
Agnieszka Wasiak do Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączyła w 2010 roku jako account executive. W 2014 roku objęła stanowisko account managera w departamencie klientów agencyjnych. Po kolejnych awansach została kierownikiem agencyjnym. W swojej karierze zawodowej związana była też z Presspublicą, domem produkcyjnym Ready Made i agencją Sales Engine. Jest absolwentką zarządzania Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.
Monika Głowacka z Wirtualną Polską jest związana od 2008 roku. W 2014 roku awansowała na stanowisko kierownika jednego z zespołów sprzedażowych. W latach 2012-2013 współtworzyła aktualizację dobrych praktyk z zakresu email marketingu jako członek grupy roboczej IAB Polska. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy.
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz udziały
w serwisach subskrypcyjnych: Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i usług finansowych (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w listopadzie 2022 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,5 mln Polaków.