Liczba transakcji w Black Week 2020 (23-30.11) wzrosła o 91,5 proc. w porównaniu do czarnego tygodnia w 2019 (25.11-2.12) - wynika z danych
Blue Media, operatora płatności online dla e-commerce. Trzy dni z ubiegłorocznego Black Week znalazły się w gronie pięciu rekordowych dób całego 2020 roku pod względem ilości transakcji.
W ubiegłym roku, z racji panujących obostrzeń pandemicznych i zamkniętych galerii handlowych, Black Week przeniósł się głównie do internetu. Widać to w statystykach.
Według danych Blue Media - tylko w ostatni piątek listopada 2020 liczba transakcji, jak i wartość obrotu wzrosła o niemal 100% w porównaniu do pozostałych piątków w badanym miesiącu. Z kolei średnia wartość transakcji w ostatni czarny piątek wzrosła rok do roku o 4,2 proc. (ze 191,20 zł do 199,12 zł).
- Poniedziałek (21.11), piątek (27.11 Black Friday) oraz poniedziałek (30.11 Cyber Monday) znalazły się kolejno na: piątym, trzecim i czwartym miejscu, jeśli chodzi o największą liczbę transakcji w całym 2020 roku.
- Wzrosty zanotowały zarówno mniejsze sklepy działające na platformach SaaS, ale również średnie i duże, zbudowane w oparciu o dedykowane rozwiązania lub środowiska open source.
- Polacy wydali na zakupy w czasie Black Friday średnio 945 zł.
To, co znajdziecie wewnątrz to oferta na znany już format Takeover, tym razem na Open.fm dostępny w opcji 7 / 3 / 1dniowej. Ofertę znajdziecie w załączniku.