W drugim półroczu 2021 roku Wirtualna Polska uruchomiła WP Ads, narzędzie do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców zrzeszonych
w sieci WPartner. WP Ads oferuje rozliczenie za faktycznie zrealizowaną sprzedaż u klienta
w kampaniach retargetingowych, w modelu CPC oferuje mailing i kampanie prospectingowe display. Od dziś dostępne w WP Ads są kampanie display w modelu CPC i vCPM oraz reklama natywna w modelu CPC.
Po zarejestrowaniu i zasilaniu konta na ads.wp.pl, każdy może przystąpić do załadowania materiałów i ustawiania parametrów emisji.
– Przy tworzeniu WP Ads naszym zespołom zależało, aby jak najbardziej zniwelować bariery wejścia dla klientów. Nie tylko biznesowe, bo kampanie można ustawiać już od 100 zł, ale przede wszystkim te związane z rejestracją i poruszaniem się po narzędziu. Jest intuicyjne i proste, a jednocześnie gwarantuje precyzyjną i skuteczną reklamę – dodaje Jacek Świderski.
W WP Ads użytkownicy znajdą między innymi możliwość założenia kampanii banerowych, które pozwalają na wybór grupy docelowej, zdefiniowanie urządzeń czy kategorii tematycznych witryn internetowych. Za optymalny dobór miejsca odpowiadają specjalne algorytmy.
Konieczne jest jedynie wskazanie segmentu klientów, do których kierowana jest reklama. Panel pozwala na emisję kampanii u różnych wydawców oraz na różnych platformach e-commerce, nie tylko na powierzchniach Wirtualnej Polski.
– Miło mi poinformować, że dzisiaj otwieramy nasz panel do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi WP Ads na wszystkie branże. Dodatkowo, oprócz wcześniej dostępnego retargetingu rozliczanego za faktyczną sprzedaż (RoAS), prospectingu i mailingu CPC, od dziś oferujemy również standardowe kampanie display CPC i vCPM. Cieszymy się, że od sierpnia już 100 klientów założyło konto w WP Ads liczymy, że dzisiejsze nowości spotkają się z pozytywnym odzewem zarówno naszych dotychczasowych jak i nowych klientów – mówi Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding.