W serwisie znalazły się m.in. oferty pracy, poradniki, kalkulator wynagrodzeń i wzory dokumentów dla szukających pracy. Wydawca oferuje również narzędzia employer brandingowe dla pracodawców, jak content marketing czy targetowne kampanie wideo i display.
Epidemia koronawirusa błyskawicznie zmieniła rynek pracy i sposoby jej poszukiwania. Coraz więcej procesów rekrutacyjnych, jak i samej pracy odbywa się przy pomocy internetu. Serwisy rekrutacyjne powinny oferować dużo więcej, niż tylko możliwość zamieszczania, przeglądania i odpowiadania na oferty.
W nowej odsłonie serwisu praca.money.pl, oprócz blisko 60 tys. ofert pracy, dostępne są poradniki, najnowsze informacje z rynku pracy, raporty branżowe, kalkulatory wynagrodzeń i PPK oraz wzory najważniejszych dokumentów pomocnych w szukaniu pracy. Pracodawcy, poza publikowaniem ofert, mogą korzystać z content marketingu, który pomoże im dotrzeć do setek tysięcy specjalistów w Polsce.
Redakcja serwisu przygotowuje treści, które są przydatne w szukaniu pracy. Wśród tematów znajdą się materiały o tym, jak radzić sobie na rynku pracy, czego oczekują pracodawcy, które branże rozwijają się mimo pandemii i prowadzą procesy rekrutacyjne.
– Przestrzeń, którą stworzyliśmy, to niezwykle cenne miejsce zarówno dla kandydatów, jak i dla pracodawców. W dobie koronawirusa wiele wydarzeń oraz inicjatyw przeniosła się do online-u. W praca.money.pl kandydat znajdzie w jednym miejscu wszystko, czego potrzebuje, aby znaleźć pracę i móc rozwijać się zawodowo. Pracodawcy zyskują z kolei dostęp do potężnej grupy specjalistów, którzy każdego dnia odwiedzają money.pl – mówi Krzysztof Nowicki, dyrektor zarządzający obszaru Biznes i Motoryzacja.
Każdego dnia money.pl dociera do ponad 1 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w sierpniu 2020 roku serwis odwiedziło 7,9 mln realnych użytkowników.