19.04.2021 Biuro Reklamy WP

Od Technology Friendly​ do Technology Partner

Jak zmieniają się role w digitalu?

 

Świat reklamowy ulega zmianie. Obostrzenia prywatności reklamowej są coraz większe, co wiążę się z utrudnieniem dotarcia do wybranej grupy docelowej. Jak budować zasięgi, gdy nie możemy podążać za potrzebami użytkownika?

Eksperci WP opowiedzieli o trendach i rozwiązaniach rynkowych, między innymi o WP Marketing Platform:

  • „Nad branżą internetową niejednokrotnie zbierały się czarne chmury, które wieściły "koniec Internetu, jaki znamy" i tak jest też teraz. Chrom, który ma od 50 do 70% udziału rynkowego, zapowiedział, że w perspektywie kilkunastu miesięcy zablokuje możliwość korzystania z 3rd party cookies. Ten ruch spowoduje, że nie będziemy mogli realizować w dotychczasowy sposób targetowania behawioralnego w tym retargetingu, egzekwować wspólnego cappingu oraz analizować kampanii (liczyć wspólnego zasięgu oraz atrybucji data-driven). To ogromne wyzwanie i ryzyko dla branży.​ Odpowiedzią WP jest podejście dwutorowe: ​
  1. Wdrażamy rozwiązanie bazujące na mechanizmie logowania się do serwisów i usług 1login od WP (już ponad 4 mln użytkowników), które pozwoli użytkownikowi zalogować się jednym kliknięciem, a nam jako wydawcy zidentyfikować tego użytkownika po adresie email niezależnie od domeny, czyli pozwolić zachować możliwości, które tracimy wraz z eliminacją 3rd party cookies.​
  2. Angażujemy się w prace organizacji branżowych i testujemy propozycje Chrome'a. ​W mojej ocenie docelowym rozwiązaniem WP będzie połączenie zarówno metod bazujących na 1login jak i rozwiązań branżowych uzupełnionych o możliwości Chrome'a.​”

Mikołaj Twardowski, Business Owner – Analytics and Data Management Platform​

  • „Stanowimy realną alternatywę​ dla rozwiązań globalnych platform. Niezależność pozwala nam lepiej​ i szybciej odpowiadać na oczekiwania lokalnego rynku.​”

Marcin Czeczot, Dyrektor ds. Technologii Reklamowej​

  • „Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz zdobytemu doświadczeniu na przestrzeni ostatnich 25 lat jesteśmy w stanie osiągać ponadrynkowe wyniki w Display Performance.​”

Paweł Krupiński, Dyrektor Departamentu Operations​

 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, którą znajdą Państwo w załączniku.

zobacz również
30.03.2021 Biuro Prasowe WP

Wirtualna Polska rozpoczęła proces przechodzenia na zieloną energię, który zrealizuje w kilku etapach. Od 2023 roku centra danych WP będą w pełni zeroemisyjne.