Idealnym rozwiązaniem dla branż fashion i beauty jest przejęcie całej strony i jej topowych formatów, czyli Takeover celem zwrócenia uwagi na nową ofertę.
Dla 93% osób z „generacji Z” telefon jest głównym narzędziem do robienia zakupów przez internet. Dlatego proponujemy dla ww. branż Interactive Stories, mający swój rodowód w mediach społecznościowych konsumowanych głównie na mobile, głównie przez młodych. To dla nich naturalne środowisko przeglądania ofert i robienia zakupów.
Dynamika rozwoju sprzedaży online w branży odzieżowej utrzymała się i wyniosła w poprzednim roku 13,6% y/y, co można uznać za spory sukces, biorąc pod uwagę, że cały sektor zanotował ogólnie mniejszy obrót. Statystyczny Polak rocznie wydaje na zakupy modowe około 1850 złotych, co stanowi, według szacunków PwC, ponad 7% jego wydatków. To bardzo duża część budżetu konsumentów, którzy w czasie obostrzeń będą realizować swoje potrzeby zakupowe głównie w sieci. Nowe formaty reklamowe skutecznie przyciągną uwagę użytkowników najpopularniejszego serwisu show-biznesowego w Polsce na wszystkich urządzeniach.
Przesyłamy Wam nowy onepager dla Pudelka dedykowany dla branży fashion i beauty.