15.07.2021 Biuro Reklamy WP

Oferta dla branży małego AGD

Branża małego AGD jest trzecim, zaraz po odzieżowym i drogeryjnym, segmentem pod względem sprzedaży internetowej w Polsce.

 

W maju blisko jedna piąta wartości całej sprzedaży detalicznej przypadała na internet, w szczycie pandemii ten wynik sięgał aż 28,6%! Ostatni rok wiele zmienił w sposobie naszego życia, więcej czasu spędzamy w domach, co przekłada się na to, że inaczej inwestujemy w sprzęt AGD. Hitem ostatnich lat są ekspresy do kawy, które od 5 lat rosną w stosunku 30% r/r. Ekspresy zagościły już w domach Polaków jednak liczba sprzętów z małego AGD nie jest nieograniczona. Średnio na każde z 14 milionów gospodarstw w Polsce przypada łącznie 15 artykułów AGD, dużego i małego. Zatem spośród kilkudziesięciu producentów na rynku zaledwie części z nich udaje się zdobyć serce i portfel klienta. Jednocześnie wydatki na małe AGD nie wzrastają od lat i wynoszą 23 euro miesięcznie na gospodarstwo.

Oprócz silnie rozwijających się platform e-commerce, drugim kanałem sprzedaży, który zaskakująco szybko rośnie są hipermarkety i supermarkety. Łatwa dostępność produktów małego AGD w promocji sprawia, że sprzedaż w tym kanale osiąga już 10% wartości całego rynku. Jeszcze kilka lat temu był to zaledwie ułamek tego wyniku.

W prezentacji znajdziecie również:

  1. kolejny fragment autorskiego badania WP, Domodi, Homebooka i Allani dotyczącego przywiązania użytkowników do marki oraz do postaw ekologicznych;
  2. scenariusz rekomendowanych działań dla tego sektora, który powstał po analizie przez nasz dział Performance setek kampanii dla naszych klientów.

Zapraszamy do współpracy!

zobacz również
15.07.2021 Biuro Reklamy WP

Krótki, niepomijalny spot reklamowy – teraz w promocyjnej, wakacyjnej cenie!

15.07.2021 Biuro Prasowe WP

Emocje związane z Euro powoli opadają, a my zrobiliśmy małe podsumowanie i mamy się czym chwalić!