Założenia:
Czas izolacji zostawił po sobie nasilające się dystanse. Widzimy się rzadziej, mniej przebywamy poza domem, coraz częściej wybieramy świat wirtualny. Stopniowo oddalamy się też od własnych potrzeb i świadomości ciała. Zaniedbujemy badania profilaktyczne.
Ponad 3 mln kobiet w Polsce nie chodzi regularnie do ginekologa, a ponad połowa z nich przyznaje, że nie czuje potrzeby profilaktyki.
Aby zachęcić Panie do badań, wychodzimy z proaktywną ofertą ONA. ONA to partnerka, przyjaciółka, mentorka. Ale jest także i ta druga ONA: i tylko ty możesz zadbać o was dwie.
Pisząc o kobietach i kobiecej przyjaźni, poruszać będziemy także tematyką zdrowia intymnego kobiet.
Co zrobimy w ramach akcji:
- Stworzymy dedykowaną przestrzeń w ramach domeny WP - Strefę ONA. Znajdą się w niej tak treści inspiracyjne (human stories), jak i poradnikowe, związane ze zdrowiem.
- Przygotujemy spot wideo – zapowiedź akcji, w dwóch odsłonach. Materiał będzie niejako „manifestem” i centralnym punktem akcji.
- Zorganizujemy dzień z BadaBusem – mobilnym gabinetem ginekologicznym w ramach współpracy z organizacją Kwiat Kobiecości.
- Wykorzystamy siłę serwisów WP. Na serwisach WP Kobieta, WP abcZdrowie i WP Parenting redakcja stworzy cykle artykułów, jak i przygotuje również szereg innych działań, które wypromują i pomogą dotrzeć do szerokiej grupy użytkowniczek.
- Wystartujemy z kampanią w social mediach. Zapowiemy naszą akcję i dopełnimy promocję strefy ONA, używając do tego mobilnych i interaktywnych formatów.
- Akcję będziemy szeroko promować, wykorzystując potencjał naszych mediów.
Szukamy partnera, który:
- Chce wraz z Wirtualną Polską zwiększać świadomość Polaków na temat profilaktyki i chorób ginekologicznych.
- Chce włączyć się w redakcyjną akcję społeczną o szerokim zasięgu.
- Chce komunikować i budować wizerunek marki w kontekście ważnego tematu społecznego.
- Chce budować trwałe relacje z użytkownikami.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, którą znajdziecie w załączniku.