21.12.2020 Biuro Reklamy WP

Reklama w OPEN FM

Daj się usłyszeć!

Czy wiecie, że:

  1. Istnieje synergia między reklamami audio i wideo. Reklamy audio mają wpływ na rozpoznawalność reklam wideo. Użytkownicy, którzy słyszeli spot audio mają o 35% wyższą znajomość odpowiedniej reklamy wideo, niż Ci którzy widzieli tylko samą reklamę wideo.
  2. Reklamy audio charakteryzuje o 24% wyższa rozpoznawalność  w porównaniu z reklamami display ​
  3. ​Reklama audio digital rośnie w Europie. Prognozowana wartość rynku w 2023 roku to 1,5 mld euro.​
  4. Google DV 360 umożliwia tworzenie spotów audio i ich emisję w modelu programatycznym, co z dużym prawdopodobieństwem zwiększy dostępność i popyt reklam audio online.​

Open FM to nasza odpowiedź na te trendy.

Zapraszamy do zapoznania się z onepagerem!

 

zobacz również
14.12.2020 Biuro Prasowe WP

Joanna Pawlak, Prezes Wirtualnej Polski Media, znalazła się w rankingu „100 Kobiet Biznesu 2020” dziennika „Puls Biznesu”.