20.10.2020 Biuro Reklamy WP

Korelacja widzialności i skuteczności, czyli jak zaangażować użytkownika?

Im bardziej widoczna reklama i dłuższy kontakt z przekazem, tym lepsza skuteczność kampanii czyli większe zaangażowanie konsumenta.

Coraz więcej czasu spędzamy w sieci. Według danych z sierpniowego Badania Gemius/PBI średnio o 12% więcej czasu jesteśmy online, czyli przed różnymi ekranami spędzamy średnio dziennie już prawie 2 godziny. Nie dziwi zatem fakt, że jednocześnie wzrasta widzialność reklam w Polsce, zwłaszcza w obszarze wideo, który zanotował wzrost o 19 p.p. rok do roku. Widzialność display, która w pierwszym kwartale 2020 spadła do 48%, w drugim kwartale tego roku odnotowała wzrost do 58% (Meetrics 2020).

zobacz również
19.10.2020 Biuro Prasowe WP

W listopadzie pracę w redakcji WP Wiadomości rozpocznie Patrycjusz Wyżga. Będzie prowadził m.in. programy informacyjne i gospodarcze WP.

15.10.2020 Biuro Prasowe WP

WP rozpoczęła działalność w październiku 1995 roku jako katalog stron internetowych. Dzisiaj jest liderem polskiego internetu.